wtorek, 1 października 2019

Biały kombinezon


Hejka! Jak tam wasze nastroje? Ja czuję się wręcz pełna życia i energii. Codziennie budzę się ranem i staram się nie marnować żadnego dnia na leżenie, ponieważ szkoda zmarnować mi tak pięknej pogody za oknem i ostatnich dni w Polsce. Już za kilka dni wyjeżdżam do Anglii i już nie mogę się doczekać, aż odwiedzę jedno z krajów moich marzeń. Już za dziecka bardzo chciałam tam polecieć jednak dopiero teraz gdy pojawiła się okazja nie musiałam się długo zastanawiać tylko szybko podjęłam decyzję. Przy okazji pierwszy raz będę lecieć samolotem i to także będzie dla mnie zupełna nowość. Mam niewielkie obawy jednak mam nadzieję, że wszystko pójdzie po mojej myśli. A już teraz zapraszam Was na nową stylizację z kombinezonem od Lookbookstore



Jest to kolejna stylizacja jeszcze w nieco letniej odsłonie jednak obecna pogoda jeszcze pozwala nam na chodzenie w takich ubraniach. A ten kombinezon ostatnio jest jednym z moich ulubionych w szafie. Ma bardzo miły i niegniotący się materiał, z czego bardzo się cieszę bo gdy nie mam pomysłu co na siebie założyć to stawiam na niego. Jest on koloru ecru i posiada ładne guziczki, które dodają mu uroku. Żeby dodać elegancji całej stylizacji ubrałam do niej czarne sandałki na słupku i tego samego koloru torebkę z łańcuszkiem przez co całość prezentuje się bardzo szykownie. 



14 komentarzy:

  1. Przepiękny ten kombinezon
    Idealny wakacyjny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego wyjazdu :) Świetnie wyglądasz w tym kombinezonie, ładnemu we wszystkim ładnie, jak to mówią <3

    Pozdrawiam cieplutko,
    Amelia
    GangstyleGirls

    OdpowiedzUsuń
  3. Kombinezon jest świetny! :) bardzo podoba mi się połączenie bieli z czarnymi butami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kombinezon świetny 9plus czarne dodatki - mega) ale nie zgodziłabym się z Tobą, ze to na jesienną pogodę. Słoneczko może grzeje i aż ma się ochotę wychodzić na dwór ale lepiej coś na siebie zarzucić. Choróbska szybko łapią :). Swoją droga czasem zabawnie to wygląda o tej porze jak połowa ludzi idzie w kurtkach a połowa w krótkim rękawku. Jakby leciutkich sweterków nie było ;) Zazdroszczę lotu do Anglii i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę Ci tej Anglii :) Śliczny masz ten kombinezon :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekny kombinezon ;) Życzę udanej podrózy do Anglii!;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kombinezon jest cudowny, wyglądasz w nim obłednie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz! U mnie też humor pozytywny, wracam na studia, ale mam dobry plan :)
    BLOG
    YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny i elegancki kombinezon. Bardzo dobrze pasuje on do Twojej urody. Pozdrawiam serdecznie Kasia

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ten kombinezon fajny. Idealnie pasuje do letniej opalenizny. Świetnie podkreśla figurę. Z niecierpliwością czekamy na Wasze stylizacje jesienne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny jest ten kombinezon kochana!
    Buziaki
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe propozycje, lubię ten trend, dobrze się w nim czuję.


    www.dear-lover.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger