czwartek, 6 lutego 2020

Trico Botanica


Hejka!
W dzisiejszym poście chciałabym Wam pokazać nowości, które ostatnio udało mi przetestować z marki Trico Botanica. Jest to firma, która zajmuje się pielęgnacją włosów i skóry głowy. Ogromną zaletą jest to, że kosmetyki te bazują przede wszystkim na naturalnych składnikach i nie posiadają w swoim składzie parabenów i silikonów. Już kiedyś miałam okazje testować szampon z tej serii, ponieważ znalazł się w jednym z boxów kosmetycznych i na prawdę świetnie mi się sprawdził. A jak tym razem wypadła u mnie seria Volume Magic tego dowiecie się w dzisiejszym poście.

Trico Botanica Volumizing szampon do włosów 
Według opinii producenta produkt ten ma dodawać naszym włosom objętości i pozostawiać je miękkie i gładkie w dotyku, a także nie podrażniać skory głowy i działać korzystanie wpływać na przesuszenia i znoszone końcówki.


W moim odczuciu jest to bardzo dobrze oczyszczający szampon. Po jego zastosowaniu włosy  faktycznie są lekko uniesone u nasady, a po wysuszeniu łatwo można je ułożyć. Oprócz tego dobrze się pieni i już podczas mycia czuje wygładzenie. Ważne jest dla mnie także by produkt nie wysuszał mojej skóry głowy co w przypadku zmiany szamponu na inny czasami u mnie tak bywa. Na szczęście nic takiego nie miało miejsca i jak na razie jestem z niego na prawdę zadowolona.

Trico Botanica Volumizing odżywka do włosów 


Jej zadaniem jest odżywienie i odbudowa cienkich włosów. Dodatkowo ma nie obciążać a dodawać ładnie objętości, a także ułatwiać rozczesywanie i sprawiać, ze włosy nabiorą zdrowego blasku.


W ostatnim czasie kondycja moich włosów uległa znacznemu pogorszeniu się przez co stałam się bardzo wymagająca w kwestii niektórych kosmetyków. Jednak i tym razem nie zawiodłam się na tym produkcie. Odżywka ładnie wygładziła i sprawiła, ze moje włosy zostały odpowiednio nawilżone, a ich rozczesywanie stało się dla mnie przyjemnością.

Trico Botanica Volumizing spray dodający objętości 


Jest to już ostatni kosmetyk z tej serii w formie mgiełki, której zadaniem jest natychmiastowa odnowa, dodanie obojętności, a także ma sprawić, że włosy po niej będą puszyste i pełne blasku.


Pierwsze co rzuciło mi się po otwarciu opakowania to przyjemny zapach, który jest delikatny i sprawia, ze aż się chce używać tego produktu. Tak jak producent zapewniał po spryskaniu włosów mgiełką dużo łatwiej się mi je rozczesywało i łatwo układało. Połączenie tych 3 produktów jest na prawdę genialne i zachęcam do wyparowania całej tej serii jeżeli jesteście posiadaczkami cienkich i zniszczonych włosów to na pewno tak jak ja się nie zawiedziecie na tych produktach.

5 komentarzy:

  1. Miałam okazję testować serię tych kosmetyków, miło ją wspominam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żadnego z nich nie znam, ale wyglądają nieźle

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam serię nawilżającą i oczyszczającą:) Kosmetyki tej marki są świetne, zawsze dobrze je wspominam i polecam znajomym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę w końcu i ja przetestować kosmetyki tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger