czwartek, 8 października 2020

Nyx Professional Makeup High Glass



Hejka! Chyba nie ma takiej kobiety, która nie kochałaby pięknie i promiennie wyglądać. Dlatego też w mojej kolekcji kosmetyków ulubioną przeze mnie kategorią są rozświetlacze. Dziś chciałabym przestawić nowość jej ostatnio używałam czyli Nyx Professional Makeup High Glass, który możecie dostać w drogerii internetowej Notino. Dlatego jeżeli jesteście ciekawi jak mi się sprawdził to zapraszam do oglądania. 



A więc zacznijmy może od wyglądu wizualnego. Produkt zamknięty został w plastikowym opakowaniu z czarnymi elementami. Możemy go znaleźć w 3 kolorach na stronie ja akurat posiadam go w odcieniu Moon Glow. Ma on szampański odcień, który moim zdaniem najbardziej pasował do mojej karnacji z całej kolekcji. Oprócz tego posiada delikatne drobinki mi osobiście one tak bardzo nie przeszkadzają, a wręcz przeciwnie dają ładny i promienny wygląd. 


Jeżeli jesteście fankami mocnego Glow to niestety nie będzie to kosmetyk dla Was. Moim zdaniem idealnie sprawdzi się na co dzień. Efekt jaki daje ten rozświetlacz jest naturalny i możemy go także używać jako puder rozświetlający w tej roli także sprawdzi się idealnie. 

3 komentarze:

  1. Ja akurat takie naturalne rozświetlacze uwielbiam i może przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam rozświetlacze :D Jednak kocham też mega błysk, dlatego ten kosmetyk raczej się u mnie nie sprawdzi :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger