czwartek, 8 października 2020

Inebrya, Kromask Professional, Nourishing Colour Mask



 Hejka!

Jak tam Wasze nastroje? Jesień już daje Wam się we znaki? U mnie tak czuję lekkie przesilenie i mój humor ostatnio jest bardzo różny, ale nie o tym dzisiejszy post! Dziś chciałabym Wam pokazać produkt marki Inebrya Ice Cream KroMask , którą możecie dostać w drogerii internetowej Notino

Od dawna marzyłam o rudawym odcieniu na włosach, ale zawsze do fryzjera było mi nie po drodze. Dlatego postanowiłam spytać znajomej co by mi poleciła jeżeli chcę coś zmienić, a nie chcę farbować i rozjaśniać włosów. Poleciła mi właśnie ten kosmetyk, którym zadaniem jest odświeżenie koloru i nadanie im pięknego, zdrowego blasku

Maska już po pierwszym zastosowaniu bardzo fajnie nawilżyła moje suche włosy. Produkt należy nakładać w rękawiczkach ochronnych by dobrze go zaaplikować i pozostawić na mokrych włosach przez taki okres czasu jak został podany na opakowaniu. Już w trakcie spłukiwania czuć, że włosy są dociążone i miękkie w dotyku. Bardzo łatwo się spłukuje i używam jej 2 razy w tygodniu. Jeżeli chodzi o efekt to byłam bardzo zadowolona. Nie dość, że włosy złapały piękny odcień to jeszcze były ładnie wypielęgnowane. Serdecznie polecam ten kosmetyk osobom , które tak jak ja boją się trwałej koloryzacji, a chcą spróbować u siebie coś nowego. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger