środa, 16 września 2020

Ostatnie dni wakacji


Hejka!
Jak tam U was pogoda? Ja od tygodnia jestem w Niemczech i niestety czuję już nadchodzącą jesień. Temperatury maksymalnie sięgają 20 stopni tak to ciągle jest pochmurnie i deszczowo. Dlatego też zazdroszczę, że w Polsce teraz jest tak gorąco i można się jeszcze poopalać i dorwać pięknego słonecznego blasku. Tak jak mówiłam tydzień już mi zleciał przede mną jeszcze 4, które mam nadzieję zlecą mi równie szybko. 

Wrzesień już za rogiem i powoli każdy przygotowuje się do powrotu do szkoły czy na studia. Sama nie wiem kiedy tak na prawdę mi te wakacje minęły jednak te 6 tygodni urlopu wykorzystałam jak najlepiej i mogę z czystym sumieniem przyznać, że były one jedne z bardziej udanych jakie przeżyłam. A dziś chciałabym Wam pokazać moje 2 stylizacje z butami ze sklepu Bonprix, które są typowo wakacyjne. 

Pierwsza stylizacja to jeansowa sukienka, którą przewiązałam paskiem przez co mogłam podkreślić ładnie talię. Do tego założyłam czarną nerkę i białe sandałki z wiązaniem. Są one bardzo wygodne i mają gruby obcas przez co świetnie się noszą i bez wątpienia mogłabym chodzić w nich cały dzień. Myślę, że będą pasować na prawdę do wielu stylizacji.



Drugim zestawem, który mam Wam do pokazania jest niebieska sukienka w białe paski z pięknymi koronkowymi przeszyciami do której także dodałam pasek tylko tym razem brązowy. Z dodatków dorzuciłam w podobnym stylu torebkę. Do tego założyłam wygodne białe trampki, które dopełniły całą stylizację. 

3 komentarze:

  1. Śliczne stylizacje <3
    Kurde w Polsce tak ciepło, a ja chora, więc w domu siedzę xD a w Belgii aż 32 stopnie były (mama mówiła xD)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, wyglądasz niesamowicie- i ta opalenizna...
    U nas też to gorąco powoli się kończy (bardzo bardzo żałuję) :(((


    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne stylizacje. Ślicznie wyglądasz.

    https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger