czwartek, 5 listopada 2020

XX by Revolution FIXX BROW


 Hejka!

Która a z nas nie lubi pięknie wyrysowanych i podkreślonych brwi. Ja w ostatnim czasie testuję masę kosmetyków i w końcu mogę powiedzieć, że znalazłam idealny żel, który daje mi całodniowy efekt jakiego oczekiwałam. Dziś chciałabym właśnie trochę opowiedzieć Wam o produkcie XX by Revolution FIXX BROW dostępny w drogerii Notino. 


Jest to żel do brwi, który nadaje idealny kształt dzięki jego małej i zgrabnej szczoteczce. Łatwo się nią manewruje i nie sprawia problemów podczas aplikacji. Jeżeli chodzi o efekt jaki pozostawia to dziewczyny musicie go koniecznie wypróbować! Idealnie wykańcza brwi i utrzymuje je w ryzach przez niemal cały dzień. Gdy je pomaluje pomadą czy kredką to brwi po pomalowaniu żelem wyglądają tak samo przez długi okres czasu w kształcie jakim im nadam.

Jest to na prawdę mocno zachwalany produkt w świecie social media i jest też uważany za zamiennik kultowego produktu od Benefit. Sama nigdy go nie miałam, ale wiem jedno, że na razie nie potrzebuję nic lepszego bo ten kosmetyk w zupełności spełnia wszystkie moje oczekiwania. 

2 komentarze:

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger