poniedziałek, 28 grudnia 2020

Stylizacje z Bonprix


 Hejka kochani! 

Jak tam minęły Wam tegoroczne Święta Bożego Narodzenia? U mnie jak szybko się zaczęły tak też szybko dobiegły końca. Ostatni tydzień był dla mnie bardzo ciężki i poczułam takie wypalenie przez co przez ostatnie dni nie byłam aż tak bardzo aktywna w social mediach. Jednak postanowiłam się zrehabilitować i przełamać tę złą passę i w końcu wziąć i opublikować tu coś w tematyce modowej.

Jak już wiecie od dłuższego czasu zamawiam ciuszki ze strony Bonprix i jeszcze nigdy się na nich nie zawiodłam. Mają oni bardzo ciekawy asortyment przez co osoby w każdym wieku znajdą coś co im się spodoba. Ja najbardziej lubię tam zamawiać obuwie, dodatki i odzież wierzchnią. A Wy kiedykolwiek robiliście tam zakupy? Koniecznie napiszcie mi o tym w komentarzu!

W pierwszej stylizacji połączyłam czerwony płaszcz z szarą dzianinową sukienką. Do tego ubrałam czarne rajtopy w kropki i tego samego koloru traperki z złotymi klamrami. Z dodatków postawiłam na torebkę worek, która w ostatnim czasie jest bardzo modna i szary berecik z cekinami. 


Torebka na ramię

Drugą moją propozycją jest połącznie białego sweterka z bezowym golfikiem i krótką spódniczką w kolorze kamelowym. W ostatnim czasie bardzo polubiłam takie odcienie i zdecydowanie najczęściej w takich chodzę. Do tego założyłam beżowe traperki z czarnymi elementami, te same rajstopy i białą torebkę. 

 

kozaki sznurowane 

Ostatnią stylizacją jaką stworzyłam jest połączenie spódniczki z motywem zwierzęcym z czarną koszulą i piękną kataną. Do tego zestawiłam o wszystko z czapką bosmanką, czarnymi traperami z ćwiekami i biała torebką ze złotym łańcuszkiem! 


            kurtka ze sztucznej skóry



3 komentarze:

  1. Wszystkie ubrania pięknie się na Tobie prezentują. Bez wątpienia jednak największe wrażenie zrobił na mnie czerwony płaszcz. Sama sięgam raczej po stonowane odcienie - a najczęściej po prostu po czerń :D Tu jednak światło zrobiło ogromną robotę i całość bosko wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycił mnie ten pierwszy płaszcz, ale też same zdjecia.. wow. Spódniczka karmelowa totalnie moje gusta. Ciekawi mnie również ta ze zwierzęcym motywem. Pięknie pięknie:))
    Bonprix kojarzę bardzo dobrze. Pozdrawiam!!

    zapraszam również do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger