środa, 13 stycznia 2021

NYX Professional Makeup Filler Instinct Plumping Lip Polish


 Hejka kochani! 

Czy tylko ja w ostatnim czasie coraz bardziej przekonuje się do błyszczyków i wybieram je coraz częściej tradycyjnych matowych pomadek. Dlatego dziś chciałabym Wam pokazać produkt marki NYX Professional Makeup Filler Instinct Plumping Lip Polish, który znajdziecie w ofercie drogerii Notino




Jak już wiecie marka Nyx jest mi bardzo bliska i wiele kosmetyków z tej firmy często mi się sprawdza, dlatego zdecydowałam się z polecenia koleżanki na ten produkt. Odcień jaki posiadam to 02 Brunch Drunk. Jest to cudowny złocisty kolor, który pięknie podkreśla i sprawia, że usta wydają się dużo pełniejsze. Jego formuła także bardzo mi się podoba, a także łatwość jego aplikacji. 

Możemy go także nakładać na inne matowe pomadki i tak właśnie najczęściej robię przez co efekt jeszcze bardziej mnie satysfakcjonuje. Jeżeli lubicie drobinkowe błyszczyki to koniecznie sprawdźcie ten. Dość długo się utrzymuje i jak to błyszczyk nie zastyga. Jedynym jego minusem jest to, że podczas aplikacji wyczuwalne jest dość silne mrowienie jest to pewnie efekt, który zapewnia nam powiększenie ust. Jednak po chwili znika i jest już z nim wszystko w porządku

1 komentarz:

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger