piątek, 29 stycznia 2021

Pierre René Eyelashes


 Są tu jakieś fanki sztucznych rzęs? Jeżeli tak to chciałabym Wam pokazać Wam parę, która ostatnio podbiła moje serce! Mowa tutaj o rzęskach od Pierre Rene Insta Me, które dostaniecie w drogerii internetowej Notino



W serii od Amelki Szczepaniak oprócz przepięknej paletki do konturowania i cieni do powiek, znalazły się także dwie pary sztucznych rzęs. Jedne to Daily Me, które są delikatne i idealne do noszenia na co dzień, a para którą mam to Insta Me. Są one zapakowane w eleganckim kartonikowym pudełku i prezentują się na prawdę elegancko. 

Idealnie sprawdzają mi się jeżeli chcę podkreślić oko i mój mocny makijaż, przez co jest świetna opcja do noszenia na większe wyjścia. Są one gęste i ładnie wywinięte i nie mam także żadnego problemu jeżeli chodzi o ich aplikację bo super dopasowują się do kształtu oka. Wystarczy je tylko delikatnie przyciąć. Są one praktycznie niewyczuwalne co jest dla mnie bardzo ważne a przy czym pięknie zagęszczają i wydłużają nasze naturalne rzęsy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger