środa, 21 kwietnia 2021

Notino Master Collection - pędzel do brwi i kresek

Dzień dobry!

Dziś przychodzę do Was z recenzją pędzla do makijażu brwi i eyelinera. Już od dłuższego czasu szukałam takiego, który spełni moje oczekiwania i pozwoli w łatwy sposób nadać kształt moim brwiom a przy tym jego użytkowanie będzie dla mnie czystą przyjemnością. Dlatego też cieszę się, że na stronie Notino natrafiłam na pędzel z ich marki czyli Notino Master Collection. Nie przedłużając zapraszam na recenzję. 


Pierwsze na co zwróciłam uwagę wybierając pędzel Notino to jego elegancki wygląd. Czerń połączona z rose Gold bardzo zwróciła moją uwagę i nie zastanawiając się dłużej dodałam go do koszyka. Pędzel jest solidnie wykonany i jest bardzo cieniutki przez co możemy nim precyzyjnie wyrysować nasze brwi. Możemy nim malować na prawdę cienkie kreski, a także nakładać z jego pomocą hennę. 


 

Nawet po umyciu powraca do jego pierwotnej formy i nie zniekształca się. Włoski również nie wypadają podczas mycia. Oprócz tego, że jest tak precyzyjny to jeszcze jest odpowiednio miękki i elastyczny przez to aż chce się go używać! Dlatego jeżeli szukaliście precyzyjnego pędzla, który ułatwi Wam pracę i wasz makijaż brwi to bardzo dobrze trafiliście!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger