poniedziałek, 10 maja 2021

Pierwszy powiew Wiosny - bonprix

 


Hejka!

Na zewnątrz już powoli robi się coraz cieplej, jednak nie jest to jeszcze wiosna na którą najbardziej czekałam. Jednak mam nadzieję, że w kolejnych dniach będzie już coraz lepiej. Dziś chciałabym Wam pokazać jedną ze stylizacji z ubraniami z dobrze mi już znanego sklepu bonprix, który niejednokrotnie gościł już u mnie na profilu. 

Jeżeli chodzi o ubrania z tej strony to zawsze jestem zadowolona z jakości i jeżeli będziecie tam zamawiać po raz pierwszy radziłabym wziąć rozmiar mniejszy. Czyli gdy nosicie tak jak ja rozmiar 34 to weźcie sobie 32. To tylko taka malutka uwaga.



A dziś chciałabym Wam pokazać moją dzisiejszą stylizację. Ostatnio pokochałam elegancję dlatego dziś chciałabym Wam pokazać w takim stylu mój outfit. Z czym kojarzy Wam się elegancja? Mi przede wszystkim z czernią i bielą. Dlatego dziś postawiłam na spodnie w kratkę i biała koszulę z ozdobną falbanką. Do tego ubrałam kamizelkę skórzaną, która w ostatnim czasie stała się bardzo modna. Natomiast z dodatków postawiłam na białą torebkę z złotymi elementami i czarne sandałki. 

 spodnie - bonprix

bluzka - Laurella 

 

1 komentarz:

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger