środa, 21 kwietnia 2021

Garnier Skin Naturals Pure Charcoal

 
 Hejka!

Są tu jacyś fani maseczek w płachcie? Ja zdecydowanie w swojej pielęgnacji lubię je stosować, dlatego też często je zmieniam i testuję nowe. Dziś chciałabym z Wami podzielić się recenzją Garnier Skin Naturals Pure Charcoal, którą znajdziecie w drogerii Notino. Jeżeli jesteście ciekawi mojej opinii to zapraszam na nowy post.

Jest to maseczka z węglem z ekstraktem z czarnej herbaty. Zawartość w niej kwasu hialuronowego sprawia, że skóra jest odpowiednio nawilżona i odżywiona. Jeżeli chodzi o moje odczucia to maseczka jest idealnie wykrojona i świetnie przykleja się do twarzy. Tak jak w przypadku używania innych maseczek marki Garnier i ta spełniła moje oczekiwania. Jest porządnie nasączona esencją, jednak zapach nie jest mocno wyczuwalny. 

To co zauważyłam po jej zastosowaniu to przede wszystkim po jej ściągnięciu czuć wyraźne nawilżenie i cera wygląda na promienną i zdrową. Podczas jej trzymania na buzi daje przyjemne uczucie chłodzenia i dodatkowo nie piecze ani nie szczypie co w przypadku mojej wymagającej cery wrażliwej jest bardzo ważnym dla mnie aspektem. Oprócz tego skóra po niej jeszcze przez długi czas jest gładziutka i miękka, często możecie ją dorwać na promocji i za tę cenę na prawdę warto ją wypróbować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger