czwartek, 20 maja 2021

Nyx Lingerie Teddy

 

 Witajcie!

Już od dawna mówiłam Wam, że jestem ogromną fanką kosmetyków marki Nyx i dziś chciałabym Wam pokazać pomadkę Nyx Lingerie w odcieniu 10 Teddy. Jeżeli jesteście ciekawi co o niej myślę to zapraszam na recenzję. 



Miałam już dwie pomadki z Nyx i postanowiłam zamówić kolejny kolorek. Ja sama długi czas szukałam idealnego odcieniu brązu i właśnie ten wpasował się idealnie w mój gust Jeżeli chodzi o samą pomadkę to nie są ona zbyt długotrwała, dość szybko się zjada i trzeba ją co jakiś poprawiać, jednak jestem jej to w stanie wybaczyć. Sama aplikacja jest bardzo przyjemna i pomadka dość równomiernie rozkłada się na ustach. Aplikator mógłby być troszkę bardziej precyzyjny i przy tak intensywnych odcieniach warto pokusić się o użycie konturówki. Jednak na pewno zaopatrzę się w najbliższym czasie w kolejne kolory, ponieważ są one mało spotykane wśród innych marek. 
 
Pomadki te możecie dostać na stronie Notino, a wy jakie macie zdanie na ich temat?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger