czwartek, 20 maja 2021

Veet EasyWax

 

Witajcie!

Od jakiegoś czasu byłam bardzo ciekawa i chciałam spróbować od zawsze depilacji woskiem. Od zawsze byłam wierna zwykłym maszynkom do golenia i stwierdziłam, że czas coś zmienić. Produkt bardzo mnie kusił i w końcu postanowiłam go wrzucić do koszyka w drogerii Notino i dziś chciałabym się podzielić z Wami moimi spostrzeżeniami. 

Według zapewnień producenta kosmetyk posiada 90% składników naturalnych jest testowany dermatologicznie, przeznaczony do skóry wrażliwej, a także ma nam zapewnić długotrwały efekt. Przyznam szczerze, że najbardziej do mnie przemówił fakt, że nadaje się do skóry wrażliwej, ponieważ mam odwieczny problem z podrażnieniami i często po goleniu wyskakują mi czerwone krostki. Tutaj nic takiego nie ma miejsca, a gładkość na nogach utrzymuje się nawet do 4 tygodni!

W skład zestawu Veet EasyWax wchodzi: 

- urządzenie podgrzewające z nakładką

- wkład z aplikatorem roll-on przeznaczony do depilacji nóg i rąk 

- 4 chusteczki perfect finish 

- 12 plastrów do depilacji

- podstawka 


Na dołączonej ulotce możemy się dowiedzieć jak dokładnie możemy go używać i jest wszystko jasno opisane. A więc najpierw musimy zacząć od rozgrzania naszego urządzenia Veet przez około 20 min, a następnie na kartce papieru należy sprawdzić, czy rozprowadza się on równomiernie. Jeżeli nie to aż do uzyskania wyczekiwanego efektu przedłużamy czas nawet do 40 min. Gdy już nasz wosk jest gotowy to zaczynamy depilację. Za pomocą rolera przeciągamy urządzenie w miejsce gdzie chcemy się pozbyć naszych włosków i naklejamy plaster, który następnie zrywamy zgodnie z kierunkiem wzrostu włosków. Bardzo ważne jest tutaj to, żeby ciągnąć pasek pod włos a nie do góry wówczas większość naszych włosków zostanie usunięta. 

Musimy także pamiętać o tym by nie powtarzać i nie depilować tego samego miejsca, ponieważ w przeciwnym razie możemy się nabawić sporych podrażnień. Po ukończonej depilacji skórę smaruję i domywam oliwką i to cała filozofia tego zabiegu. Nie obawiajcie się także lekko zaczerwienionej skóry tuż po zabiegu, ponieważ jest to normalna reakcja, która znika już po kilku godzinach.

1 komentarz:

  1. Nigdy nie testowałam tego produktu.
    Wygląda ciekawie :)
    Pozdrawiam
    https://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger