czwartek, 15 lipca 2021

Matrix Total Results So Silver

 Hejka!

Miesiąc temu postanowiłam coś zmienić w swoim wyglądzie i wybrałam się do fryzjera. Od dawna przymierzałam się do tego by pofarbować włosy na odcień zimnego blondu u tak też się stało w końcu się na to zdecydowałam. Dlatego też postanowiłam zamówić  Matrix Total Results So Silver, który neutralizuje żółtawe odcienie i możecie go dostać na stronie Notino. A teraz już nie przedłużając zapraszam na dzisiejszą recenzję.


Bardzo zależało mi na tym by moje włosy od mocnego słońca nie straciły koloru i dlatego też postawiłam na linię Matrix. Ma on bardzo poręczną buteleczkę za pomocą, której możemy łatwo wydobyć kosmetyk. Zapach natomiast jest delikatny i niedrażniący. Pierwsze na co zwróciłam uwagę podczas pierwszej aplikacji to wydajność kosmetyku już niewielka ilość produktu sprawiła, że minimalna ilość bardzo dobrze się pieni. 

Jeżeli chodzi o jego działanie to po kilku tygodniach zauważyłam znaczą różnicę w tonie i włosy faktycznie stały się nieco chłodniejsze. Można powiedzieć, że kolor odżył i znów wyglądał niczym po wyjściu od fryzjera. Włosy po jego używaniu nie puszą się i w połączeniu z odżywką z tej samej serii są na prawdę miękkie i gładkie w dotyku! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger