czwartek, 15 lipca 2021

Batiste Fragrance Bare

 
Witajcie!

Pewnie większość z Was na co dzień korzysta z suchych szamponów, ja nie wyobrażam sobie, żebym nie raz w kryzysowych sytuacjach nie miałam go pod ręką w swojej toaletce. Dlatego dziś przychodzę do Was z recenzją produktu marki Batiste czyli Fragrance Bare, którego możecie dostać na stronie Notino.



Tak jak mówiłam już od lat stosuję produkty marki Batiste i co jakiś czas zmieniam tylko ich zapach wcześniej kupowałam notorycznie ten Tropical, ale teraz postawiłam na coś bardziej odświeżającego i  bardziej kwiatowego. Jeżeli chodzi o zalety samego szamponu to jest ich wiele. Oprócz tego, że odświeża wygląd naszych włosów to jeszcze unosi je u nasady i dodaje przy tym objętości. 


Przed użyciem należy porządnie wstrząsnąć buteleczką, a następnie spryskać nim włosy 20-30 cm u nasady, a następnie odczekać 10 min i dopiero po tym czasie porządnie wmasować w skórę głowy, a następnie rozczesać. Sam szampon sprawdza się u mnie rewelacyjnie i mogę Wam go polecić w kryzysowych sytuacjach!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger