piątek, 22 kwietnia 2022

Hello spring / Bonprix

 Dzień dobry! 


Kto tęskni za kalendarzową wiosną? Ja zdecydowanie tak! Niestety na ładną pogodę będziemy jeszcze musieli trochę poczekać, obserwując prognozy na kolejne dni. Jednak się nie załamuję i staram się czerpać z każdego dnia tyle ile mogę. A dziś chciałabym Wam pokazać ciuszki oraz stylizację ze sklepu Bonprix

W pierwszej kolejności mam Wam do pokazania piękną sukienkę w klasycznych kolorach bieli i czerni, którą jak tylko zobaczyłam na stronie to od razu wiedziałam, że muszę ją mieć!  W połączeniu z czarnymi skórzanymi kozakami prezentuje się bardzo elegancko. 


Sukienka - KLIK 

A tutaj do pokazania mam Wam także cudowną bluzeczkę, która sprawdzi się świetnie jako baza do wielu stylizacji. Posiada ona także ładne sznureczki, które świetnie prezentują się na dekolcie. 


Bluzka - KLIK

Jestem ciekawa jak podobają Wam się moje stylizacje, dajcie koniecznie znać w komentarzu jak Wam się podobają! 

3 komentarze:

  1. Uwielbiam Twoje stylizacje, zawsze wszystko pięknie dobierasz. Masz niesamowicie wyczucie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piękna sesja zdjęciowa. Wyglądasz naprawdę rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger