poniedziałek, 25 lipca 2022

Fryzomania

 


 Dzień Dobry!

Czy mamy tutaj jakieś włosomaniaczki? Ja zdecydowanie coraz większą uwagę zaczęłam przywiązywać do swoich włosów. Dlatego cieszę się, że natrafiłam na stronę marki Fryzomania.pl, gdzie pokażę Wam kilka fajnych produktów, które zdecydowanie ułatwiły mi życie! Zwłaszcza mowa tutaj o szczotce do włosów oraz szamponie do włosów, którego zadaniem jest neutralizowanie żółtych tonów. Nie przedłużając zapraszam już na recenzję!


Oliwia Garden Finger brush Amour

 

 

Tak jak wspomniałam Wam na początku posta chciałabym Wam pokazać dziś szczotkę, która nie tylko dobrze rozczesuje włosy, ale także ich nie wyrywa i nie wyrywa. Zrobiona jest z włosa dzika przez co idealnie sprawdzi się do długich i gęstych włosów, ponieważ jest delikatna. Szczotka posiada poręczną rączkę i ma świetny kształt, który nie ciągnie włosów i bez problemu poradzi sobie z każdym ich rodzajem! Jestem pewna, że tak jak i ja się w niej zakochacie i żadna inna szczotka nie przypadnie już Wam tak jak ta!

Fanola No Yellow 

 


Myślę, że wiele osób marzy o pięknym kolorze blondu tak jak po wyjściu od fryzjera! Ja zanim zaczęłam stosować ten kosmetyk to moje włosy bardzo szybko żółkły i mój kolor nie utrzymywał się tak długo jakbym tego chciała. Jak wiemy blond wymaga dużo więcej uwagi i szampon Fanola, świetnie sprawdza się w tej kwestii. Nie dość, że ładnie tonuje nasze włosy to w składzie posiada również filtry UVA i UVB, które chronią łuskę włosa przed słońcem. Dzięki temu możemy na dłużej cieszyć się chłodnym odcieniem i zdrowym blaskiem naszych włosów. Efekty możemy zobaczyć już po pierwszym zastosowaniu szamponu i oprócz poprawy pigmentu możemy zauważyć, także poprawę w kondycji włosów. 

 Goldwell Dualsenses Color 

 


Od dawna szukałam serum, które sprawi, że moje włosy będą odpowiednio zabezpieczone przed wysoką temperaturą. Dlatego też postawiłam właśnie na ten kosmetyk, który przeznaczony jest do włosów suchych, matowych i pozbawionych blasku. Jest to serum bez konieczności spłukiwania i chroni, także przed szkodliwym promieniowaniem UV. Myślę, że jest to produkt godny uwagi i nie jedna z Was się w nim zakocha!

A tutaj pod tym linkiem znajdziecie polecane produkty do włosów na stronie Fryzomania. Jestem ciekawa czy któryś z produktów sami byście wypróbowali?

 


3 komentarze:

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger