niedziela, 9 października 2022

Powrót do słonecznego lata! / Bonprix

 


Hejka!

Czy tylko ja żyje ciągle słonecznym latem? OH nawet nie wiecie jak bardzo chciałabym się wrócić do tych dni, gdzie chodziło się w letnich ubraniach, można było się wybrać nad wodę i troszkę poopalać a dni były o wiele dłuższe. Niestety o tym na razie można tylko pomarzyć, ale żeby umilić Wam czas chciałabym pokazać Wam właśnie te kilka letnich stylizacji z ubraniami ze sklepu Bonprix.

Jest to już kolejna współpraca z tą marką i jak zwykle trafiłam z wyborami w 100%. Sklep ma na prawdę ogromny wybór ubrań,obuwia jak i rzeczy do domu. Jeżeli chodzi o jakość to jest na prawdę dobra myślę, że wiele z Was na pewno zna te markę i tak jak ja była z nich zadowolona. Nie przedłużając zapraszam do oglądania!

Jeżeli chodzi o pierwszą rzecz to jest to ta piękna dzianinowa sukienka, która towarzyszyła mi podczas letnich wypadów nad wodę. Nawet nie wiecie ile osób mnie o nią pytało i na prawdę wcale mnie to nie dziwi bo prezentuje się na ciele na prawdę efektownie co możecie już teraz zobaczyć na zdjęciach. 

 

 LINK

 

 

Drugą rzeczą jest ta przepiękna bluzeczka z wiązaniem na szyi i pięknie prezentującym się dekoltem z  srebrnym dodatkiem. Zestawiłam ją z spódniczką w panterkę i butami na koturnie.

 LINK

 

1 komentarz:

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger