niedziela, 24 lipca 2022

Kolory Ziemii / Bonprix

 

Witajcie ponownie! 

Pogoda w ostatnim czasie zdecydowanie dopisuje, a ja kocham kolory! Zwłaszcza latem nie wyobrażam sobie chodzić tylko w klasycznych odcieniach. Dlatego dziś do pokazania mam Wam stylizację w barwach ziemi w której główną rolę będzie odgrywała sukienka ze strony Bonprix

 Już niejednokrotnie pokazywałam Wam ubrania z tego sklepu i uwierzcie mi jeszcze nie trafiłam na taką rzecz, z której nie byłabym zadowolona z jakości. Strona jest też bardzo przejrzysta, a wybór na prawdę ogromny więc myślę, że bez problemu się na niej odnajdziecie, a przy tym niejedna rzecz z pewnością wpadnie Wam w oko!


Tak jak wspomniałam bazą naszej całej stylizacji jest zielona sukienka MIDI z rozcięciem na udzie, przez co wygląda jeszcze bardziej efektowniej. Oprócz tego posiada regulowane ramiączka, a góra sukienki posiada delikatne marszczenia na dekolcie, które prezentują się na prawdę ładnie. Jeżeli chodzi o dodatki jakie do niej dobrałam to czarne sandałki oraz w tym samym kolorze pasek i torebkę typu shopper. Całość natomiast dopełniłam opaską na włosy oraz okularami przeciwsłonecznymi. 

Sukienka - Bonprix

Koniecznie napiszcie mi w komentarzu jak Wam się podoba moja stylizacja?

2 komentarze:

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger