czwartek, 21 września 2017

Sammydress

Hejka
Pogoda za oknem pozostawia wiele do życzenia, codziennie bez przerwy pada deszcz i jest pochmurno. Miałam się wybrać na zdjęcia, ale te plany pewnie będę musiała odłożyć na później. Jesień już na stałe zawitała w naszych domach. Mimo, że pogoda jest jaka jest przygotowałam dla Was 2 stylizację na cieplejsze dni, które mam nadzieję, że się jeszcze pojawią w tym roku. Ubrania i dodatki pochodzą ze sklepu Sammydress. Asortyment prezentuje się bardzo ciekawie i myślę, że każdy znajdzie tam coś dla siebie.




                                                                    bluzka - KLIK




                                                                   koszula - KLIK


                                                                    choker - KLIK


naszyjnik - KLIK

Jak Wam się podobają ubrania, które zamówiłam? 

                                                                       




51 komentarzy:

  1. Świetne stylizacje, a ubrania i biżuteria naprawdę super. Ale jak to mówią... ładnemu we wszystkim ładnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne stylizacje, masz gust dobierając elementy kolejne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza stylizacja bardzo mi się podoba ;)

    http://errorkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne stylizacje! <3
    Koszula w paski - awww! :D
    Oczywiście poklikałam.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale wyglądasz :* śliczna koszula :)
    Poklikałam :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny naszyjnik i stylizaccje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Druga koszula jest piękna! Poluje na podobną :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza bluzka prezentuje się bardzo fajnie ;)
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszula jest cudowna! Masz przepiękną figurę kochana :)
    Cudowne zdjęcia, oby te ciepłe dni jeszcze w tym roku do nas zawitały :(
    Buziaki
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Tęsknię za taką pogodą:( Mam nadzieję, że jeszcze będzie okazja ubrać się w lżejsze ciuszki!
    http://uglyographyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się koszula z motywem kwiatowym 😊 super naszyjniki 😊 u mnie na urlopie ciepłe dni zawitają

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz pięknie! Rzeczy- sztos ♥️

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna stylizacja :) zapraszam pati-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Też ostatnio mam problem z wyjściem na zdjęcia :( Twoje stylizacje i dodatki bardzo mi się podobają :)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba zajrzę do sklepu po tą koszulę, jest śliczna. Poszukuję koszuli od tak dawna! A ta jest chyba idealna! A co tam, trzeba się przekonać! ����
    Pierwszy naszyjnik też śliczny! Ten drugi zdecydowanie nie dla mnie, jednak pierwszy jak najbardziej.
    Zapraszam do siebie ��
    ksiazki-wiktorii2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale cudowna koszula ... Zakochałam się. Jest piękna, pomyśle nad kupnem tej perełki!
    Pozdrawiam serdecznie,
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne ciuszki <3 i cudny ten choker <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja widzę tylko ładną panią :D

    OdpowiedzUsuń
  19. przepiekna koszula i świetny choker, długo już takiego szukam więc prawdopodobnie zrobię zaraz zamówienie :)
    https://weera-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta pasiasta koszula jest idealna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow super zamówienie! Choker podbił moje serce:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześliczne zdjęcia i bardzo ładne stylizacje *-*
    Pozdrawiam
    Under-my-controll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwsza bluzka jest naprawdę świetna. Uwielbiam tego typu ubrania. ♥
    uzdrowicielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. prześliczne stylizacje, bardzo mi się podoba ta biżuteria:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zakupy, ta koszula jest po prostu prześliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Pogoda okropna :( nie lubię zimna. A bluzeczka z pierwszych zdjęć bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pogoda jest fatalna, nie mam na nic chęci! Najlepiej wskoczyć pod koc i nie wychodzić. Super stylizacje. Mi najbardziej pod9ba sie ta koszula w paski. Co prawda nie przepadam za pasiastą odzieżą ale motyw mnie urzekl

    OdpowiedzUsuń
  28. Koszula bardzo mi się podoba, chociaż sama niezbyt często w nich chodzę :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne stylizacje , koszula w paski super. Mam podobną :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowne zdjęcia ❤ Koszula przykuła moją uwagę! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Koszula jest naprawdę ciekawa :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna koszula z haftem 😍
    Super blog pozdrawiam serdecznie ☺

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękne stylizacje
    obserwujemy?
    https://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Obie stylizacje przypadły mi do gustu, te spodne całkowicie Ci pasują, pieknie pokreslają figurę!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawa stylizacja;) Najbardziej spodobała mi się bluzka z długim rękawem oraz naszyjnik - jeansy też fajne!

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo podoba mi się koszula z kwiatami. Świetnie w niej wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo fajna ta pierwsza krótka koszulka
    wiązanie na przemian nadaje jej fajnego charakteru
    bardzo mi sie podoba :)

    fajnie że trafilam na Twojego bloga
    obserwuje

    zapraszam do mnie :) https://shbracelets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ta pierwsza bluzeczka jest genialna ;D
    Aż otworzyłam sobie sklep i będę przeglądać ich ofertę.
    O raju takie słoneczne zdjęcia, w taką brzydką pogodę to smutne xD Ale są piękne <3

    Buziaki
    Z miłości do książek!

    OdpowiedzUsuń
  39. Oj mi także pogoda popsuła wiele planów. Śliczny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Pięknie wyglądasz :) najbardziej spodobała mi się koszula w paski :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Od jakiegoś czasu poluję na taką koszulę.
    Pozdrawiam,
    Ola z bloga pomiedzy-ksiazkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo ciekawa bluzka ;)
    Ale najładniejszy chyba naszyjnik ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  43. Koszula w paski jest przepiękna:) Ależ jesteś zgrabna:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger