poniedziałek, 22 października 2018

Autumn Rutine


Hejka!
Znowu mamy poniedziałek czyli nowy tydzień szkoły z którym trzeba się zmierzyć, muszę przyznać, że u mnie zapowiada się on na prawdę ciężko. Klasa maturalna to jednak nie przelewki i trzeba się ostro wziąć za naukę. Jednak u mnie z systematycznością ostatnio muszę przyznać bywa różnie, dopadła mnie ostatnio jesienna rutyna i powoli próbuję wrócić do formy, także w pisaniu na blogu. Jednak postanowiłam wrócić z pełnym powerem i chciałabym aby posty na blogu pojawiały się co najmniej raz dziennie a czasami 2. Mam nadzieję, że uda mi się tak rozplanować czas, żeby ze wszystkim zdążyć. A teraz chciałabym Wam pokazać jedną ze stylizacji, którą dla Was przygotowałam. 

A więc głównym elementem całej stylizacji jest kurtka bomberka w stylu lat 90. To na co zwróciłam uwagę przy zamawianiu to jej dobór kolorystyczny czyli pudrowy róż wymieszany z granatem. Dodatkowo jest ona zamszowa przez co jeszcze bardziej chciałam ją mieć. Zestawiłam ją z czarnym crop topem i szarymi spodniami z dziurami na kolanach. Dopełnieniem całej stylizacji były białe adidasy. 






kurtka - KLIK

55 komentarzy:

  1. Przepięknie wyglądasz, kliknęłam w link do kurtki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super outfit :D bomberka w moim stylu, więc nosiłabym :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Figura jak marzenie!

    https://natex-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak sobie myślę, na co patrzeć na Twoją cudowną figurę czy kurteczkę :D
    Swoją drogą kilkukrotnie widziałam ją w ofercie sklepu - jej krój jest całkiem interesujący.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna kurtka - ładnie w niej wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Klasa maturalna.. ahh kiedy to bylo😁 kochana, świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem już drugi rok po klasie maturalnej. :') I przyznaję rację innym przekazując zdanie dalej: ,,Nie narzekaj, na studiach będzie gorzej."

    OdpowiedzUsuń
  8. bomber to trudny fason ale ta kurtka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba m się taka sportowa stylizacja. Ta bomberka doskonale podkreśla Twoją figurę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylówka :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/10/boho-kardigan-i-spodnica-w-wezowy-motyw.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna ta kurtka! Bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wygląda cała stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No tak klasa maturalna, wiem coś o tym ;) Ale przynajmniej koniec tej męczarni.
    Prześliczny outfit, w sam raz na złotą polską jesień.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna ta kurtka jest, super look

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurtka ma swój fajny klimat i sprawia że cała stylizacja super wygląda

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialna kurtka! A zdjęcia wyglądają na wakacyjne dzięki pogodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Post dwa razy dziennie? Wow, podziwiam! Chyba, że miałaś na myśli w tygodniu?
    Piękne zdjęcia <3

    Pozdrawiam :*
    www.nataliasiejka.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  18. Klasa maturalna to ciężki rok, ale potem przychodzą studia- tutaj będzie to bardzo ciężkie 10 (lub 11 w moim przypadku) sesji :D
    Kurtka jest świetna, bardzo polubiłam bombery ostatnio ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj ta jesienna rutyna.. nie jest łatwo,lecz trzymam kciuki kochana <3 Stylizacja jest fajna,zwykła prosta wiec nadaje się wszędzie :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowna jest ta kurtka, tak samo jak cała stylizacja, jak zawsze świetnie wyglądasz 😘

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo podobają mi się te spodnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi si podoba ta kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak ja bym chciała mieć taką figurę jak Ty.

    OdpowiedzUsuń
  24. Och, jak ja się cieszę, że mam szkołę już za sobą! :D Kurtka świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajna stylizacja. Kurtka bardzo ciekawa, fajne połączenie kolorów

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna kurtka, takiej jeszcze nie mam, czas to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  27. Super kurtka! :)

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna stylizacja! Te spodnie są genialne :) szkoda że pogoda mniej już rozpieszcza :(

    Buziaki
    Coraciemnosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajna kurteczka, może i sobie zamówie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ta kurtka jest prześwietna. Bardzo lubię bomberki, więc i tą chciałabym mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bomberka prezentuje się bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kurtka Fajna chociaż mnie bardziej spodobały się buty :D

    OdpowiedzUsuń
  33. No ten jesienny okres to takie niby lenistwo, czlowiek zapadlby najchetniej w sen zimowy, a obowiazki trzeba wykonywac. Ja z impetem go zaczelam wskakujac do nowej pracy, nowej branzy i łudzę się, aby czas jak najszybciej pstryknal do wiosny. Bomberka fajna. Tez ja kiedys chcialam zamowic, ale wybralam nieco inna.

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak zwykle stylizacja świetna :)

    ______
    Mole ulubione sportowe https://www.eobuwie.com.pl/sport.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepięknie wyglądasz :) Świetnie wyszło Ci to połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  36. Do mnie te bomberki jakos nie przemawiaja.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ta jesienna chandra nie tylko ciebie kochana dopadła. W taka pogodę to każdy chodzi zrezygnowany, chociaż na Twoich zdjęciach jeszcze świeci piękne słoneczko! Oby do nas wróciło:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kurteczka super, bardzo podoba mi się to połączenie kolorów. :) Szkoda tylko, że takiego słońca już nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajna stylizacja i ta kurteczka ma coś w sobie.
    Powodzenia w postanowieniu dot. systematyczności w blogowaniu, ja osobiście na moim blogu nie wyobrażam sobie publikacji postów nawet po 1 dziennie, zwykle to 2 na tydzień :O

    OdpowiedzUsuń
  40. Zdecydowanie stylizacja w moim stylu, ponieważ uwielbiam wygodne ubrania i buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Kurtka kurtką, ale jaką Ty masz super figurę *.*

    OdpowiedzUsuń
  42. Jesteś piękna.

    OdpowiedzUsuń
  43. Ciekawa jest ta bomberka. Ładnie ci pasuje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger