wtorek, 26 czerwca 2018

Zadbaj o swój telefon z Izigsm



Witajcie! 
Dziś mam dla Was post z akcesoriami do telefonu, a mianowicie mam na myśli tutaj case'a na telefon. Moja wcześniejsza obudowa była w opłakanym stanie, bardzo szybko się starała i nie wyglądała już tak ładnie. Dlatego też zdecydowałam się wypróbować jeden ze strony IziGSM. Czy jestem z niego zadowolona? Tego dowiecie się czytając dalej. Zapraszam.

Zacznijmy może od tego ile czekałam na produkt, gdy go zamówiłam. Byłam bardzo zdziwiona tak szybką dostawą i muszę przyznać, że podobało mi się w jaki sposób została zapakowana paczka. Widać, że sklep dba o takie detale, z czego bardzo się ciszę, ponieważ lubię jak coś jest starannie wykonane. 

Przechodząc już case'a to jest on bardzo dobrze i solidnie wykonany. Posiada on takie urocze brokatowe uszka, które  mnie urzekły, przez co właśnie go zamówiłam. Tę obudowę możemy także nosić na 2 sposoby, ponieważ case posiada taką brokatową nakładkę przez co da się ją ściągnąć i mieć przeźroczysty albo brokatowy tył. 


Cena tego etui to 25 zł. Przyznam, że jest ona bardzo przyzwoita. Ja za swoje wcześniejsze obudowy płaciłam dużo więcej, a wcale nie odbiegały jakością od tej, wręcz przeciwnie ten case jest o wiele lepszy. 

46 komentarzy:

  1. Kurcze mój telefon to pajęczyna, za późno pomyślałam o zabezpieczeniu telefonu ��

    OdpowiedzUsuń
  2. przemyślę czy nie zakupie etui do mojego telefonu

    OdpowiedzUsuń
  3. O ja też mam z tej akcesoria do telefonu świetny mają wybór.Obudowa piękna część z brokatem przypomina mi talfle lodu ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. ekstra, super case, też mam swój od IZIGSM :) i jestem bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podobają takie case'y mam nowy telefon i szukam właśnie czegoś ciekawego ;)

    http://kiichigousagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że można ściągnąć tą brokatową nakładkę, która swoją drogą jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo super etui, i można je zmienić na spokojniejszą wersję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne imprezowe etui, ciekawe czy ten brokat się nie sypie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cena nie jest mocno wygórowana, co jest zaletą etui. Ciekawe czy na mój model jest:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba :) Ja właśnie muszę zmienic sobie case :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uszka faktycznie są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj nie dla mnie za bardzo. Ogolnie case'ow nie lubie. Musze miec pokrowiec ze skory inaczej padaka i po telefonie.

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi się ten case, uroczo wyglada

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo pomysłowa ta obudowa :) Ja swoje zamawiam na alie, bo najtaniej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo uroczy case, wygląda naprawdę fajnie

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wygląda to etui, telefon w nim musi uroczo się prezentować

    OdpowiedzUsuń
  17. to etiu jest genialne, bardzo bling bling

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne etui, chociaż mojego telefonu nie powstrzymało przed roztrzaskaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne to etui. Na moim telefonie obowiązkowo musi być taka ochrona.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakiś czas temu miałam etui z tej strony, ale te , które pokazujesz teraz jeszcze bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja dzisiaj dostałam paczkę z IZIGSM i też jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja wybieram obudoey które przede wszystkim chronia moj telefon przed upadkiem

    OdpowiedzUsuń
  23. Ochrona telefonu to podstawa. Dla mnie to jest najważniejsze, a wygląd stawiam na samym końcu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Cena nieduża, a etui jest naprawdę bardzo praktyczne. Przezroczyste albo błyszczące w zależności od nastroju? Czemu nie, fantastyczne rozwiązanie. :D I do tego gumowe, nic dodać, nic ująć.

    http://screatlieve.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja nie przykuwam uwagi na wygląd estetyczny etui - dla mnie liczy się solidność więc kupuję tylko raz etui na cały czas użytkowania telefonu.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja nie noszę takich gumowych - wolę kabury

    OdpowiedzUsuń
  27. całkiem ładnie wygląda, podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne jest to etui. Super, że jakościowo wypada dobrze, bo cena jest korzystna.

    OdpowiedzUsuń
  29. ale mi sie spodobal wow mega

    OdpowiedzUsuń
  30. dobra obudowa to dla mnie podstawa :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Właśnie się rozglądam za etui na mój telefon. Stare już odsłużyło swoje i przydałaby się odnowa:))) Chętnie zajrzę na stronę i zobaczę, co maja do zaoferowania.

    OdpowiedzUsuń
  32. Rzeczywiście te uszka są słodkie! Mam jeden case od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajnie że można nosić case na dwa różne sposoby. A tak swoją drogą to ta brokatowa wersja jest super;>

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo słodkie jest to etui :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajne to etui. Takie niecodzienne. Cena faktycznie przystępna jak na taki pokrowiec.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger