środa, 25 lipca 2018

Czarny kombinezon z koronką / Amiclubwear


Hejka!
W dzisiejszym poście przygotowałam dla Was stylizację z kombinezonem ze sklepu Amiclubwear. Gdy tylko pogoda nieco uległa zmianie to od razu postanowiłam się wybrać na zdjęcia i coś dla Was przygotować. Mam ogromną nadzieję, że słoneczko będzie się utrzymało jeszcze przez długi czas aż do końca wakacji, ponieważ trochę chciałabym się opalić! Niestety jak na razie musi tak zostać i nic z tym nie mogę zrobić. A teraz zapraszam już do oglądania. 





kombinezon - KLIK


strój kąpielowy - KLIK


buty -  KLIK

46 komentarzy:

  1. śliczna jesteś! <3 piękny kombinezon :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten kombinezon jest rewelacyjny, podoba mi się szczególnie jego górna część z wycięciami na rękawach

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny kombinezon!! <3 Skusiłabym się na niego ale większość nie leży na mnie za dobrze.. Za wysoka jestem na takie cuda..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kochana też mam problem z kombinezonami ze względu na to, że jestem wysoka. Ten właśnie na długość jest idealny :D

      Usuń
  4. Ale pięknie Ci kochana w tym kombinezonie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie w nim wyglądasz! :D
    Buziaki♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kombinezon jest super, idealny na taką pogodę!

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny kombinezon!
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyglada ten kombinezon :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie kombinezony, aczkolwiek na lato wolałabym w jakichś jaśniejszych barwach. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kombinezon świetny na Tobie leży :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kombinezon piękny :) Super w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny kombinezon. Chciałabym tez jakiś mieć. ;>

    OdpowiedzUsuń
  13. Super ten kombinezon i gdyby lato było ładniejsze chętnie bym zamówiła

    OdpowiedzUsuń
  14. ale ciw nim ładnie, super look

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest cudowny. Bosko w nim wygladasz. Mam jeden różowy i bardzo lubie te rodzaj ubrania

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz pęknie i kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie się prezentuje :) bardzo kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny. Chociaz dla mnie za krotki ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie przepadam za kombinezonami, ale ten wygląda naprawdę ślicznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana wyglądasz naprawdę świetnie. Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja. I te usta ciemne...mmmmm super!

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się ten kombinezon - czarny to mój ulubiony kolor. Super w nim wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  22. o wow ten kombinezon jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie wyglądasz w tym kombinezonie 😍

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja jestem zwolenniczką kombinezonów od lat więc Twoja propozycja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kombinezony to coś co ostatnio bardzo lubię ten pokazany przez Ciebie bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajowy. Rekawki mi sie podobaja :) zwiewny i wygodny na upaly.

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny ten kombinezon, super w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny kombinezon.Bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładnie Ci w tym kombinezonie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Rewelacyjnie wyglądasz w tym kombinezonie. Widać, że tobie również pasuje czarny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ta delikatna koronka pięknie się prezentuje:) Lubię kombinezony!

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak zwykle pięknie się prezentujesz -ten kombinezon ma coś w sobie i tych koronkach :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kombinzeon wygląda cudownie, muszę coś podobnego upolować :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Jaki piękny jest ten kombinezon. Te koronki dodają mu mnóstwo szyku :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Buty są mega! :) Kombinezon wygląda jak marzenie.

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo podoba mi się góra tego kombinezonu

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger