sobota, 20 października 2018

Pneumovit Żel / Gorvita


Hejka!
Na blogu mogliście już spotkać z recenzją produktów marki Gorvita, pisałam o nich już kilka postów i byłam z nich bardzo zadowolona. Dziś do pokazania mam Wam kolejny kosmetyk, którym jest żel do wcierań i inhalacji z olejkami eterycznymi oraz minerałami z wody leczniczej. Jeżeli jesteście ciekawi mojej opinii na jego temat to zapraszam do oglądania.


W ostatnim czasie często zdarzyło mi się chorować, przez właśnie szybko zmieniającą się pogodę, dlatego też stosowałam ten preparat, który według opinii producenta ma udrażniać zatkany nos, ułatwiać oddychanie, łagodzić chrapanie nocne, katar, gorączkę i kaszel. Należy go stosować w przypadku pierwszych objawów infekcji grypowych, przemarznięciach i przeziębieniach, przy infekcjach górnych dróg oddechowych, przy zapaleniu zatok. Przyznam szczerze, że bardzo dobrze poradził sobie z niektórymi problemami i używając go czułam się nieco lepiej. 


Jeżeli chodzi o jego stosowanie to powinniśmy go używać w zależności od naszych potrzeb, kilka razy dziennie smarować go cienką warstwą na partie zewnętrzne np: kark , czoło, skronie, klatkę piersiową i poczekać aż żel całkowicie się wchłonie. Musimy także pamiętać by uważać i unikać kontaktu z oczami i błonami śluzowymi. Powinniśmy też nie stosować go na podrażnioną i uszkodzoną skórę. 


Podsumowując: Żel ma bardzo przyjemną,delikatną i lekką konsystencję. Dzięki zawartości aż 100 ml jest bardzo wydajny i starcza nam na naprawdę długi okres czasu. Ma też przyjemny miętowy zapach, który pozwala ładnie oczyścić zatoki i zatkany noc. Ma on właściwości lecznicze, rozgrzewające i udrażniające. W przypadku pierwszych objawów chorób i przeziębień, sprawdza się znakomicie. 

35 komentarzy:

  1. O coś dla mnie, bo ja akurat chora. Muszę zapytać o ten żel w aptece. Na sezon jesienno-zimowy na pewno bardzo się przyda.

    OdpowiedzUsuń
  2. W tym roku i ja niestety mam problem z chorobami. Już 2 razy byłam przeziębiona. Chętnie przetestuję ten produkt. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Dobrze wiedzieć, szczególnie że jest teraz sezon "chorobowy" :D
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Produkt zdecydowanie dla mnie bo nieustannie walczę z zatkanymi zatokami :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tym produktem jeszcze się nie spotkałam. Na szczęście nie mam problemu z zatokami, ale na przyszłość zapamiętam sobie ten produkt :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. na moje zatoki byłby odpowiedni :) tak myślę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie slyszalam wczesniej o tym produkcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. brzmi fantastycznie, warto mieć taki produkt w apteczce przed sezonem zachorowań. to coś dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Warto znac takie produkty w porze jesienniej. Bardzo dobrze mi się sprawdzają produkty Gorvita, więc będe o nim pamiętac :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie byl by idealny ja co roku przeziebiona

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawy produkt, z chęcią kupię i wypróbuje w razie przeziębienia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli zapamiętam to sprawdzę jego działanie w trakcie choroby

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie tak właśnie coś ostatnio zbiera ale w sumie takie L4 by mi się przydało :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Teraz jest taka pogoda, ze warto miec to cudo w domu. Lepiej szybko reagowac i zappbiec glebszej infekcji, niz wyladowac z antybiotykiem w pakiecie na L4.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię takie produkty , szybko udrazniaja nos. Z chęcią poznam markę

    OdpowiedzUsuń
  16. jak tak super oczyszcza zatoki to trzeba spróbować

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę o nim pamiętać. O tej porze roku często dokuczają mi zatoki.

    OdpowiedzUsuń
  18. jak będę miała problem z zatokami to się zaopatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sądzę, że produkt mógłby się sprawdzić mojemu mężowi, muszę się w niego zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak dotad nie mialam nic z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam znam i bardzo lubię często używam i jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  22. Znam trochę produktów tej marki i wiem, że są skuteczne.

    OdpowiedzUsuń
  23. musze go kupić, sezon na katar trwa

    OdpowiedzUsuń
  24. Zainteresowałaś mnie tym produktem :) Koniecznie muszę go kupić.

    OdpowiedzUsuń
  25. Zawsze kiedy dopada mnie przeziębienie i problemy z górnymi drogami oddechowymi używam tego żelu. Od razu jest dużo lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo interesujący produkt. Chętnie dowiem się więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja własnie walcze z przeziebieniem, musze wyorobowac ten zel bo nic mi nie pomaga

    OdpowiedzUsuń
  28. Tego rodzaju żele stosuje zazwyczaj na noc jeżeli czuje że coś mnie bierze. Idealnie rozgrzewają i ułatwiają oddychanie, więc u mnie się to sprawdza!

    OdpowiedzUsuń
  29. Akurat teraz by był dla mnie jak znalazł, mam zatkane zatoki :C

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie słyszałam nigdy o tym, ale myślę, że muszę wypróbować bo często coś mnie łapie :c

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Idealny produkt dla mnie, bo chyba bierze mnie grypa.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger