poniedziałek, 12 listopada 2018

Kurtkowe szaleństwo


Hejka! 
Mamy już środek listopada zatem trzeba powoli przygotowywać się na nieco mroźniejsze i chłodniejsze dni, które powoli się do nas zbliżają. Dlatego też zaczęłam już kompletować swoją szafę w ciepłe swetry,bluzy, kurtki czy płaszcze. Przeglądałam także ofertę sklepu Zaful i natrafiłam na wiele ciekawych propozycji, które szczególnie zwróciły moją uwagę i bardzo mi się spodobały. Dlatego też chciałabym Wam pokazać kilka moich propozycji. Zatem zapraszam do oglądania. 

W dniach od 11-13 listopada obowiązuje  także darmowa dostawa na terenie całego świata i możecie tam znaleźć wiele ciekawych promocji. A z kodem ZFACTION , ZFMOVE macie -17 % zniżki na cały asortyment sklepu! 






 KLIK





Sales down 3,99 $ - KLIK

34 komentarze:

  1. Uwielbiam kurteczki i płaszczyki! :)
    Oczywiście, pomagam-klikając.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnia propozycja to coś czego szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super jest ten ostatni plaszcz. Rozejrze sie za nim podczas zamowienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oferta godna polecenia. Z miłą chęcią zobaczę tą modową stronkę. Twoje propozycje są interesujące. Sama ostatnio zakupiłam niemal identyczną czarną ocieplaną kurtkę motocyklową w sklepie takko w bardzo dobrej cenie promocyjnej. Polecam blogerka Iwona Mojżesz autor bloga www.womandotstyle.wordpress.com oraz www.mandotstyle.wordpress.com.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta motocyklowa kurtka najbardziej przypadła mi do gustu, ze wszystkich propozycji ;)
    Buziaki,
    https://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne propozycje, przydałaby mi się nowa, ciepła kurtka na zimę

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja czekamna swoją kurtkę z tego sklepu i doczekac sie nie moge ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatni jest fajny ;) Ja już mam swój nowy płaszczyk.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja musze właśnie kupić coś na zimę :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Szary żakiet ostatni super *-* ja szukam obecnie jakiejś fajnej kurteczki z dużym liskiem i nic nie ma ciekawego :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja wolę dłuższe płaszcze takie jak ten na ostatnim zdjęciu jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
  12. 3 płaszczyk mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnia propozycja bardzo mi się podoba. Cenowo wypada całkiem przyjemnie, jak na taki płaszcz, ciekawe jak jakościowo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super kurteczki :) a ten płaszczyk ostatni miód malina :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też się właśnie za czymś rozglądam.Może spojrzę na ofertę tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatni plaszczyk wyglada fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne propozycje. Ja lubię kurtki i mam ich sporo w szafie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się ten szary płaszczyk. Idealny na obecną pore roku.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam całkiem podobna do tej ostatniej, moja jest z Reserved chyba, ale bardzo podobna.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ostatni płaszczyk zdecydowanie najbardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne płaszczyki, ja swój mam z HM :)

    Zapraszam na nowy post - w siodle! :-)
    Mój blog-KLIK Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi jakos tak nic nie wpadlo tam w oko. Moze sie po prosto rozmiarowka na zaful zniechecilam. W kwestii plaszczow musze mierzyc, wiec kupuje stacjonarnie. Trzecia kurtke msm, wiec uwazaj, nie ma w niej zamka.

    OdpowiedzUsuń
  23. fajne kurteczki, zamówiłabym sobie coś

    OdpowiedzUsuń
  24. Niestety żadna nie wpadła w moje oko :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ciekawe propozycje. Właśnie jestem na etapie poszukiwania kurtki na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie do końca mój styl, trzecia kurteczka jest mi najbliższa :)

    OdpowiedzUsuń
  27. trzecia i piąta strasznie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Widzę kochana, że mamy podobny gust :) Świetne propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakie świetne kurtki :) Ja będę kupować pewnie jakąś na zimę ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. na Zaful są ciągle fajne okazje cenowe i czasami faktycznie warto skorzystać:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Najbardziej w moim guście jest ten szary płaszczyk. Mam bardzo podobny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger