środa, 24 kwietnia 2019

Beauty Queen - ShinyBox


Hejka!
Dziś chciałabym się z Wami podzielić recenzją na temat marcowej edycji pudełka ShinyBox pod hasłem "Beauty Queen". Zacznijmy może od szaty graficznej pudełka, która nie jest tak standardowa jak comiesięczna edycja, przez co bardzo mi się podoba. Jeżeli jesteście ciekawi, czy byłam także tak samo zadowolona z zawartości to zapraszam do oglądania. 

Fluid do włosów farbowanych O'Herbal ElfaPharm


Nie posiadam farbowanych włosów, jednak z chęcią wypróbuję ten produkt. Według opinii producenta ma on poprawiać intensywność koloru, dodawać blasku i minimalizować łamliwość włosów. Cena : 19,99 zł / 50 ml

Paese Pielęgnacyjny krem koloryzujący DD 


Gdy tylko zobaczyłam ten produkt bardzo się ucieszyłam, jednak jakie było moje rozczarowanie gdy zobaczyłam jego kolor, który jest zdecydowanie dla mnie za ciemny, przez co nie będę mogła go przetestować. Cena: 39,99 zł / 30 ml.

Bell HypoAllergenic Intense Colour Moisturzing 


Ten produkt już kiedyś pojawił się w jakiejś edycji Shinybox i podobnie jak tutaj nie był to trafiony dla mnie kolor. Tym razem otrzymałam go w bardzo intensywnym różu, nie bardzo lubię się z takimi odcieniami, więc na pewno powędruje do kogoś innego. Cena : 16,99 zł/ szt

Biotaniqe Nawilżająca maska na tkaninie z linii Korean Beauty


Ma sprawiać, że skóra stanie się intensywnie gładka, nawilżona a także rozświetlona. Uwielbiam maseczki, więc na pewno ją zużyję przy najbliższej okazji. Takich produktów w boxach nigdy za wiele! Cena : 7,99 zł / 15 ml.

Selfie Project Plastry oczyszczające na nos 


Już kiedyś miałam okazję wypróbować ten produkt i czy widać efekt głębokiego oczyszczenia z wągrów? Nie powiedziałabym raczej jest to dość delikatny efekt. Cena : 10, 39 zł / opak

Gentle Day wkładki ekologiczne z paskiem anionowym 


Pierwszy raz spotykam się z produktami, jednak bardzo przekonał mnie fakt, że są one przyjazne dla środowiska i myślę, że ą one warte swojej ceny. Cena : 8,99 zł / 15 szt

Olimp Labs Innovum Beauty Shot 


Jest to napój zawierający wysoko przyswajalny hydrolizat kolagenu, którego zadaniem jest poprawa kondycji włosów, skóry i paznokci. Ja raczej nie stosuję tego typu suplementów, jednak może z czasem się do nich przekonam. Cena : 7 zł / 25 ml

17 komentarzy:

  1. Dla mnie ta zawartość byłaby bardzo słaba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że dużo nietrafionych rzeczy. Dlatego wolę takich boxów nie testować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. za 4 dni wysyłka nowych pudełek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pudełko elgenckie ale zawartość nieciekawa

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem zawartość całkiem fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pudełko piękne szkoda że tyle nietrafionych produktów ��

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam często pdoobnie, coś podoba mi się pod względem szaty graficznej, kolorów, symboli. Po czym przy użytkowaniu okazuje się całkowitą porażką ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że w boxach dodawane są kosmetyki, które trzeba indywidualnie dopasować do swojej cery. :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny box. Plastry na nos bardzo z chęcią używam. Pozdrawiam serdecznie ☺

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki fluid do włosów to i mi by się przydał. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam farbowane włosy i chętnie bym taki fluid przetestowała. Nawet jeszcze o takim czymś do włosów nie słyszałam. Maska i plaster wydają się ciekawe. Właśnie zdałam sobie sprawę, że dawno nie kupiłam żadnej maski. Czas to zmienić :)
    Fajne pudełko i post!

    OdpowiedzUsuń
  12. O matko, ale cudeńka ♥
    Przygarnęłabym taki fluid do włosów!
    Buziaki,
    https://ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. O kurczę, widzę, że większość rzeczy nietrafiona :( Ale pudełko wykonane super :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Pudełko przepiękne! Kosmetyki jak dla mnie nie są złe, ba - niektóre sama chętnie bym wypróbowała :)

    Pozdrawiam cieplutko ❃
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że nie trafiłaś z odcieniem kremu...
    Myślę, że zawartość pudełeczka jest troszkę uboga. Z zaprezentowanych produktów najbardziej chciałabym przetestować pomadkę.
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger