poniedziałek, 30 marca 2020

La Vie Est Belle Lancome



Hejka! 
Dawno mnie tutaj nie było i przyznam, że w ostatnim czasie miałam troch kryzys i nie publikowałam przez ten okres 2 miesięcy żadnych postów na blogu jak i na instagramie. Jednak w końcu postanowiłam wrócić i robić to co kocham najbardziej czyli pisać dla Was. Zwłaszcza teraz kiedy większość nas siedzi w domu i przechodzi okres kwarantanny przez panującą ciężką sytuację. Mam obecnie dużo więcej czasu dla siebie i mogę w końcu wszystko na spokojnie ogarnąć. 




A dziś przychodzę do Was z recenzją myślę, że dosyć znanych perfum od Lancome La Vie Est Belle, które możecie dostać na stronie Notino. Dlatego jeżeli jesteście ciekawi mojej opinii to zapraszam na dzisiejszy post. 

Od zawsze byłam fanką mocnych i słodkich zapachów, dlatego też czytając wiele opinii w internecie skusiłam się właśnie na kultowy perfum od Lancome. Zdaję sobie sprawę, że nie jest to zapach dla wszystkich kobiet, ponieważ może on wywoływać zawroty głowy i dusić, jednak dla mnie stał się numerem 1. Ogromnym ich plusem jest utrzymywanie się do późnego wieczora od samego rana. Czuć, że są to bardzo luksusowe perfumy i nie jedna kobieta nosząc je poczuje się dużo pewniej siebie i przede wszystkim kobieco. 

Możemy tutaj wyczuć takie nuty zapachowe jak:

  • nuta głowy: czarna porzeczka, gruszka
  • nuta serca: irys, kwiat pomarańczy, jaśmin
  • nuta bazy: bób Tonka, pralinki, paczula, wanilia
Uważam, że są one bardzo uniwersalne i dla fanek kwiatowych i słodkich aromatów będą strzałem w 10. Nie dziwi mnie też fakt, że zapach ten jest pożądany przez wiele kobiet, ponieważ jest on unikatowy i trwały. Jednym minusem jest ich cena, ale sądzę, że w takie produkty jest trochę więcej zainwestować.

3 komentarze:

  1. Moja mama o niej marzyła, więc dostała go ode mnie w prezencie. Finalnie korzystałyśmy na pół, bo mi też niesamowicie się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo myslalam ostatnio wlasnie, czy go kupic czy nie i teraz chyba mysle, ze jednak kupię :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger