piątek, 3 kwietnia 2020

Revers Cosmetics co nowego u mnie


Hejka! 
Ostatnio wiele nowości pojawiło się w mojej toaletce w tym także kosmetyki marki Revers, już kilka razy miałam okazję przetestować ich produkty, dlatego jeżeli jesteście ciekawi co tym razem miałam okazję wypróbować to zapraszam do oglądania. 

Revers Smokey Eye



Pierwszym produktem jakim chciałabym Wam pokazać jest poczwórna paletka cieni o dość chłodnej kolorystce. Możemy je znaleźć w wersji matowej i błyszczącej. Moim zdaniem idealnie ta paletka sprawi się u osób, które dopiero zaczynają zabawę z makijażem i chcą się nauczyć techniki lekko przydymionego oka. Cienie łatwo się blendują i nie zrobimy sobie nimi krzywdy. Ja jednak bardziej stawiam na nieco bardziej kompletne i większe paletki. Jednak mojej mamie jak dotąd sprawdza się genialnie. 

Revers Pure Mineral Eyeshadow 



Jest to pojedynczy błyszczący cień do powiek o bardzo jedwabistej konsystencji. Pięknie się mieni i wygląda ładnie solo jak i cudownie dopełnia wieczorowy makijaż. Możemy go używać bezpośrednio na przypudrowaną powiekę, a jeżeli chcemy nieco podbić kolor zalecałabym użycie kleju do brokatu przez co efekt będzie zniewalający. 

Revers HDBEUTY Eyeshadow Kit



Jest to kolejna poczwórna propozycja marki Revers, która bardziej mnie przekonuje. Cienie błyszczące przy użyciu Nyx Glitter Primer pięknie wyglądają na powiece. Oprócz tego urzekła mnie także kolorystyka i łatwość aplikacji. Paletka N09 zawiera w sobie 2 cienie o wykończeniu matowym i 2 błyszczącym. Super sprawdzą się do użytku dziennego jak i wieczorowego. Oprócz tego na stronie sklepu znajdziecie także inne warianty kolorystyczne myślę, że na pewno znajdziecie w nich swojego ulubieńca.

Revers HDBEAUTY Matting Powder


Jest to bardzo aksamitny w dotyku puder matujący. Lubię go ze sobą zabierać do torebki i poprawiać swój makijaż w ciągu dnia, kiedy skóra lekko zaczyna się świecić i wydzielać sebum. Ładnie utrzymuje mat i nie podkreśla suchych skórek. Nie radziłabym jednak używać go pod oczy, ponieważ może on nieco wysuszać i wyglądać dosyć ciężko, jednak do przypudrowania całej twarzy sprawdzi się on genialnie. 

Revers Strobe Glow


Miałam już kiedyś ten rozświetlacz w odcieniu Champagne i był to idealny odcień dla mojej karnacji. Tym razem w moje ręce trafił mi się kolor 04 Harmony, który niestety na obecną chwilę jest dla mnie za ciemny. Jeżeli chodzi o sam rozświetlacz to jest on dosyć delikatny i nie daje dużego efektu glow na skórze. Jednak możemy go budować w zależności od naszych potrzeb. Na co dzień przy delikatnym makijażu sprawdzi się doskonale. 

Revers Mineral Blush 


Nie jestem wielką fanką używania róży do policzków jednak w ostatnim czasie nieco przekonałam się do tego typu kosmetyków. Produkt ten możecie znaleźć w 6 wariantach kolorystycznych ja najbardziej u siebie lubię odcienie brzoskwiniowe. Ładnie stapiają się ze skórą i dają mi zdrowy i piękny wygląd. 





14 komentarzy:

  1. Cień do powiek wygląda super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marka Revers kusi mnie od dawna, ale cały czas mam obawy czy na pewno nie wyrzucę pieniędzy w błoto, czy produkty okażą się "używalne" i czy będę z nich zadowolona. I... po Twojej recenzji dalej nie wiem co robić, ale chyba się skuszę - jeśli się nie sprawdzi to oddam mamie lub teściowej 🙈

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam produkty marki Revers Cosmetics! Dobra jakość, niska cena i sporo wybór w gamie kolorystycznej to jedne z wielu pozytywnych cech :)
    Pozdrawiam serdecznie kochana!

    OdpowiedzUsuń
  4. Testowałyśmy produkty ich firmy :) u nas sprawdziły się całkiem okej

    OdpowiedzUsuń
  5. Great post !
    HAPPY WEEKEND AT HOME
    xoxo  
    Dilek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post, fajna niedoceniana marka :))

    OdpowiedzUsuń
  7. I love the look of that single bronze eyeshadow, it's gorgeous! xo

    Makeup Muddle

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten puder matujący jest tak jak piszesz idealny do torebki, sama się zastanawiam czy do niego nie wrócić :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Błyszczące cienie są teraz modne dlatego też chętnie bym zobaczyła jak się u mnie sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawe produkty. U mnie również najlepiej sprawdzają się róże z brzoskwiniowymi tonami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię ich produkty. Dobra jakość za rozsądną cenę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger