niedziela, 5 kwietnia 2020

Nivea Pure Color


Hejka!
Należąc do klubu przyjaciółek Nivea mam okazję regularnie testować nowości na rynku i dzielić się z Wami moimi spostrzeżeniami na temat tych kosmetyków. Tym razem do wypróbowania trafił mi się szampon micelarny. Czy jestem zadowolona z efektów? Tego dowiecie się w najnowszym poście.




Chyba każda z nas marzy o pięknych, zdrowych i lśniących włosach jak po wizycie u fryzjera. Dlatego z pomocą przychodzi nam nowa seria szamponów marki Nivea. Mi akurat do wypróbowania trafiła się wersja Pure Color, która została wzbogacona o olejki, które mają chronić naszą koloryzację włosów przez okres 8 tygodni.

Jeżeli chodzi o szatę graficzną to jak zwykle marka e nie zawodzi. Opakowanie przykuwa wzrok i sprawia, że aż chce się wypróbować sam produkt. W środku standardowo znajdziemy 400 ml płynu o dość gęstej konsystencji, która ładnie się pieni i nie plącze naszych włosów. Kolejną zaletą tego kosmetyku jest cudowny i orzeźwiający zapach malin, który jest wyczuwalny po umyciu. Ten szampon to jedno z większych odkryć ostatnich tygodni. Włosy po umyciu są ładnie uniesione u nasady, odzyskały także utracony blask, a przede wszystkim są miękkie i gładkie w dotyku.


18 komentarzy:

  1. Koniecznie musze go wypróbować :) super wpis!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapach malin, mniam :) Lubię kosmetyki o zapachu owoców :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam używać kosmetyków które pachną 😊 ciekawy post ☺️ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią wypróbuję. Uwielbiam zapachy owoców w kosmetykach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szata graficzna faktycznie przyjemna dla oka, jeśli będę mieć okazję, z przyjemnością wypróbuję:>

    OdpowiedzUsuń
  6. Great post...Have a nice day...Dilek...

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię produkty od Nivea, ale nigdy nie miałam okazji testować niczego do włosów. Koniecznie muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nivea ma bardzo dobre produkty zazwyczaj i często z nich korzystam :) pokażę ten mamie, bo sama nie farbowałam włosów, ale jej mogłoby się przydać!

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba tylko zapach do mnie przemawia w tym szamponie

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię produkty Nivea ten musi na pewno pięknie pachnąć.

    OdpowiedzUsuń
  11. zapach na pewno przypadłby mi do gustu, już całe wieki nie miałam kosmetyków Nivea a szamponów to już w ogóle

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę, że zapach musi być super! Mam włosy rozjaśniane, które bardzo lubię olejki, więc chętnie sprawdzę jak działa.

    OdpowiedzUsuń
  13. znam go, jest bardzo fajny, pasuje mi i rodzina mi go podbiera:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam z tej serii tylko zielony i fajny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie miałam okazji wypróbować szamponu micelarnego. Jestem bardzo ciekawa, jak zachowałyby się przy nim moje włosy.

    OdpowiedzUsuń
  16. jakoś niekoniecznie ten szampon przemawia do mnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger