niedziela, 19 kwietnia 2020

Oczyszczający olejek do twarzy


Hejka!
Jak tam Wam mija niedzielne popołudnie? U mnie jak zwykle monotonnie. Kolejny nudny dzień niewnoszący nic do mojego codziennego życia, a którym z dnia na dzień coraz bardziej brakuje mi motywacji do jakichkolwiek zmian. Ale nie o tym w dzisiejszym poście, tymczasem chciałabym Wam pokazać produkt do pielęgnacji twarzy marki Nivea jakim jest oczyszczający olejek. Nie przedłużając zapraszam na recenzję. 

A więc zacznijmy możemy standardowo od wyglądu opakowania, które szczególnie przyciąga uwagę. Pastelowa grafika i przejrzystość jak zwykle mnie zadziwia, a tym samym cieszy oko. Produkt ten dodatkowo został wyposażony w pompkę, która ułatwia aplikację. Konsystencja płynu jest dość rzadka, a po nałożeniu produktu na lekko zwilżoną twarz nie pieni się, ale i także nie zostawia tłustego filmu.



Jestem posiadaczką cery wrażliwej i bardzo cenie sobie w kosmetyku to, że nie podrażnia mojej cery. Ten produkt jest delikatny, ale tym samym skutecznie oczyszcza skórę z wszelkich zanieczyszczeń. Najlepsze efekty osiągniemy jeżeli będziemy używać go systematycznie. Oprócz tego zauważyłam także, że skóra po jego użyciu jest miękka i gładka i dogłębnie oczyszczoną. Dla osób z taką cerą jak moja będzie to strzał w 10!

16 komentarzy:

  1. Muszę koniecznie wypróbować :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie kosmetyki właśnie są najlepsze :) Delikatne, ale przede wszystkim działają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam produkty Nivea, ten też wydaję się być ciekawy :)
    Pozdrawiam
    https://girlsinmadworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę wypróbować, bardzo lubię kosmetyki tej marki. Piękne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nivea jeszcze nigdy nie wypadła źle gdy decydowałam się na jej produkty, ale przyznam szczerze o tym olejku jeszcze nie słyszałam, z chęcia go osobiście sprawdzę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. O i to brzmi jak coś czego aktualnie potrzebuję :D

    OdpowiedzUsuń
  7. W pielęgnacji mojej cery olejki raczej nie sprawdzają się. Owszem do demakijażu oczu są super natomiast na resztę twarzy muszę bardzo uważać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię się z produktami Nivea, ale ten olejek nie przypadł mi do gustu. Może dlatego, że wolę zwykły płyn micelarny.

    OdpowiedzUsuń
  9. szczerze mówcą zawsze stroniłam od olejków myjących ale ten mnie zainteresował. może czas się przekonać czy będzie dla mnie dobry

    OdpowiedzUsuń
  10. Osobiście nie przepadam za olejkami, dlatego nie sięgnęłabym po ten kosmetyk

    OdpowiedzUsuń
  11. Nivea to znana marka kosmetyczna. Każdy kiedyś używał kremu w niebiesko-białym pudełku - służył do wszystkiego. Kiedyś miałam jakiś płyn ale się nie polubiliśmy

    OdpowiedzUsuń
  12. Też go znam i lubię. Fajny delikatny dla skóry, a skuteczny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Sporo ostatnio czytałam o olejowym oczyszczaniu twarzy i właśnie szukałam dobrego kosmetyku. Lubię produkty Nivea- jeszcze nigdy mnie nie zawiodły, więc może wybiorę ten olejek.

    OdpowiedzUsuń
  14. kiedyś myślałam, że moja skóra jest normalna, teraz okazuje się, że nie toleruje wielu rzeczy i ma skłonności do przesuszania, dlatego chętnie sięgnęła bym po ten olejek

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdarza mi się sięgać po olejki do demakijażu,czy do mycia twarzy, ale generalnie nie jestem fanką olejków. Zdecydowanie bardziej wolę sięgać po pianki oczyszczające i wody micelarne.

    OdpowiedzUsuń
  16. nie słyszałam o nim wcześniej właśnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger