piątek, 27 listopada 2020

Egyptian Miracle eveline + Wielka Promocja Black Friday / ezebra.pl


 Hejka kochani! Wspominałam już w ostatnim czasie o wielkiej promocji z okazji Black Friday, która zaczyna się już dziś w drogerii ezebra! Chciałabym przypomnieć też kilka fajnych ofert jakie obowiązują podczas tej promocji. Mianowicie na stronie możecie znaleźć rabaty nawet do -70% na ponad 100 kultowych marek! W tym zestawy prezentowe, perfumy, które nigdy przedtem nie wchodziły na tę promocję! Posiadaczy Karty Stałego Klienta Vip mają dodatkowo -10 % rabatu. Oprócz tego jest także oferta 3 za 2 i -20% na hity z wyprzedaży! Promocja trwa do 30.11.2020 roku i na prawdę żal z niej nie skorzystać! 







Ja dziś chciałabym Wam pokazać i opowiedzieć trochę o produktach z serii Egyptian Miracle. Ostatnio wpadł w moje ręce właśnie ten zestaw i bardzo cieszę się, że mogłam go przetestować. Kocham wielofunkcyjne kosmetyki i ta seria właśnie taka jest. 


EGYPTIAN MIRACLE KREM-RATUNEK DO TWARZY, CIAŁA I WŁOSÓW



Jak wiadomo czas jesienno-zimowy nie jest to najlepszy okres dla naszej skóry, która często jest skłonna do przesuszeń i podrażnień. Dlatego marka Eveline opracowała krem na bazie miodu i składników odżywczych, które mają właściwości nawilżające, regenerujące i odżywcze. U mnie sprawdził się bardzo dobrze zapach jest bardzo przyjemny a jego aplikacja to czysta przyjemność. Jest lekki i idealnie sprawdzi się nie tylko jako baza pod makijaż, ale także podczas wieczornej pielęgnacji. Wypróbowałam go także na włosy i w tej roli także mnie nie zawiódł. Świetnie je nawilżył i były miękkie w dotyku. Za cenę 15-20 zł jest to jeden z lepszych kremów jakich stosowałam. 


EGYPTIAN MIRACLE iNTENSYWNIE uJĘDRNIJĄCY OLEJEK DO BIUSTU I CIAŁA



Nie jestem wielką fanką olejków, jednak gdy tak dobrze sprawdził mi się krem to postanowiłam wypróbować także ten kosmetyk. Po dłuższym używaniu tego olejku zauważyłam znaczną poprawę w kondycji skóry. Stała się ona bardziej napięta i zregenerowana. Szczególnie polecam go stosować tuż po goleniu daje fajne poczucie miękkości i gładkości. Przez jego jednak lepką i kleistą konsystencję radziłabym go używać wieczorem, fajnie także sprawdzi się do olejowania włosów. 


EGYPTIAN MIRACLE Krem Maść do stóp i paznokci 


Maść zawiera 7 drogocenncyh składników, którym celem jest intensywne zmiękczenie i wygładzenie martwego naskórka. Na przesuszone w zimie stopy jest to idealny kosmetyk, który skutecznie koi  popękane pięty. Oprócz tego po dłuższym używaniu kondycja naszych paznokci ulega znacznej poprawie. 


EGYPTIAN MIRACLE balsam do ust


Jak co roku borykam się ze spierzchniętymi ustami i po posmarowaniu je balsamem są one wyraźnie odżywione i zregenerowane. Produkt bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia tłustego filmu. Ma on też bardzo przyjemny i lekki zapach przez co aż chce się go stosować. Jestem badrzo zadowolona z jego działania i na pewno kupię go ponownie! 



1 komentarz:

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger