niedziela, 13 grudnia 2020

Sangria Boutique


 Hejka kochani jak tam Wasze zimowe nastroje? Czujecie już magię świąt.  Ja już sama nie mogę uwierzyć, że pozostało już do nich niespełna półtora tygodnia. Jednak jestem ciekawa jak będą one wyglądać. Jednak jestem pełna optymizmu i mam nadzieję, że uda nam się je przeżyć w miarę normalnie. A już teraz chciałabym Wam pokazać kilka stylizacji z ubraniami ze sklepu Sangria Boutique, koniecznie napiszcie, która z nich podoba Wam się najbardziej.

Asortyment sklepu jest bardzo szeroki a ceny moim zdaniem bardzo atrakcyjne przez co myślę, że każda kobieta znajdzie coś dla siebie. Jeżeli chodzi o jakość ubrań to nie mam żadnych zastrzeżeń i także niczym nie różnią od zdjęć zamieszczonych na stronie. Wysyłka też jest błyskawiczna a ciuchy przyszły do mnie starannie zapakowane, dlatego też bardzo zachęcam Was do zakupów w tym butiku. Zapewniam Was, że na pewno będziecie zadowoleni a tymczasem, zapraszam Was na kilka stylizacji, które dla Was przygotowałam. 

Bardzo lubię ecoskórę i dlatego też postawiłam na czarną marynarkę, którą połączyłam z woskowanymi spodniami i tego samego koloru litami. Do tego ubrałam przylegającą bluzkę w kolorze nude i całość dopełniłam klasyczną torebką z łańcuszkiem. 


Druga stylizacja jest także w eleganckim stylu, uwielbiam obcisłe sukienki, a ta pięknie podkreśla naszą figurę i doskonale leży. Zestawiłam ją z czarnym płaszczem i butami z perełkami, które dodały charakteru całej stylizacji. 



Sukienka 

Ostatnią już moją propozycją jest zestaw idealny na co dzień. W ostatnim czasie bardzo modne stały się kraciaste katany, które mi osobiście na prawdę mi się spodobały. Tą zestawiłam z białymi rurkami i całość dopełniłam czarnymi dodatkami. 


Mam też dla Was świetną wiadomość na hasło "GABRIELA" macie rabat -10% na cały asortyment sklepu do końca tego miesiąca. 

1 komentarz:

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger