czwartek, 12 listopada 2020

Makeup Revolution Viva Neon


 Witajcie! 

Wiecie już chyba po wielu postach, że kocham nowe paletki i mam dość sporą kolekcję w swojej toaletce. Marka Makeup Revolution towarzyszy mi od początków z makijażem i to właśnie na ich kosmetykach uczyłam się malować cieniami. Dziś chciałabym wam pokazać paletkę Makeup Revolution Viva Neon, dostępną w drogerii internetowej Notino.





Paletka zawiera 9 cieni o wykończeniu matowym i metalicznym. Skusiłam się na nią przede wszystkim ze względu na kolorystykę, która jest dość oryginalna i ciężko dostępna w drogeryjnych paletkach. Bardzo lubię kombinować z makijażem i takie odcienie szczególnie zwróciły moją uwagę. Jeżeli chodzi o ich konsystencję to są one jedwabisto miękkie i cudownie się swatchują na ręce.

Jeżeli chodzi jednak o ich aplikację na oczy to musimy poświęcić im trochę więcej czasu, żeby uzyskać nimi zamierzony efekt. Wiem jednak, że takie kolory są bardzo ciężkie w produkcji, ale moim zdaniem jak za tę cenę to i tak dobrze się z nimi pracuje. Pigment możemy nabudowywać i nie tworzą się przy tym żadne prześwity, mam jednak małe zastrzeżenie co do cieni metalicznych, są dość słabo napigmentowane i żeby osiągnąć nimi jakikolwiek efekt musimy je nałożyć pod specjalny klej do brokatów. Dopiero wtedy pięknie się mienią na powiece. 

3 komentarze:

  1. Tez ciekawe kolory, ja dziś tez kupiłam ale inną.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakoś ostatnio raczej nie sięgam po paletki Revolution. Te róże raczej nie w moim guście :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger