czwartek, 17 grudnia 2020

Soaphoria Organic


 Witajcie kochani!

W ostatnim czasie nieco bardziej zaczęłam się skupiać na mojej pielęgnacji skóry przez to, że uległa ona znacznemu pogorszeniu się. Przez to noszenie maseczek coraz częściej na mojej buzi pojawiają się liczne krostki i dlatego też postanowiłam przetestować produkt marki Soaphoria Organic czyli maskę oczyszczającą z aktywnym węglem. Możecie ją znaleźć w drogerii Notino a już teraz zapraszam na recenzję. 

Jeszcze nigdy nie miałam okazji testować tego typu maski w proszku i stwierdziłam, że jest to najlepsza okazja by to zmienić. Tak jak wspomniałam moja skóra nie jest ostatnio w najlepszej kondycji i zdecydowanie potrzebowała odpowiedniego detoksu. Produkt ten idealnie wycisza mój trądzik i normalizuje wydzielanie się sebum. Jedynym jej minusem jest to, że trzeba uważać podczas jej otwierania bo bardzo się pyli, żeby nie pobrudzić ubrań. 

Jednak sama maska świetnie się rozdrabnia z wodą i nakłada się ją bardzo przyjemnie bez żadnych grudek tworzy gęstą pastę. Gdy już uzyskamy idealną konsystencję nakładamy ją na naszą twarz i pozostawiamy przez 20 min do całkowitego zaschnięcia, następnie całość zmywamy. Co zauważyłam? Moje pory stały się wyraźnie oczyszczone a buzia miękka i gładka w dotyku. Myślę, że przy regularnym stosowaniu raz na zawsze pozbędę się problematycznego trądziku i w końcu będę mogła cieszyć się piękną cerą. 

1 komentarz:

  1. Ja akurat nie mam problemów z nadmiernym sebum :) Raczej w tę drugą stronę:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger