czwartek, 17 grudnia 2020

Nyx Modern Dreamer Shadow Palette


 Witajcie kochani!

Jak tam Wasze świąteczne nastroje! U mnie przygotowania wielką parą dziś właśnie wzięłam się za porządki, a wieczorem mam w planach upiec pierniczki. A dziś chciałabym z Wami podzielić się recenzją paletki Nyx Modern Dreamer, która ostatnio wpadła w moje ręce. Już teraz możecie ją kupić w świetnej cenie na Notino, koniecznie tam zajrzyjcie! 



Jeżeli szukaliście kompletnej paletki, która pozwoli Wam wykonać makijaż kolorowy jak i taki, który będzie także idealny na co dzień to ta sprawdzi się u Was idealnie. W środku znajdziecie ich aż 40 o różnych wykończeniach takich jak maty, metaliki i satyny. Cienie są bardzo dobrze napigmentowane i cudownie się ze sobą łączą. Kolorów jest sporo więc moim zdaniem można puścić wodzę fantazji i za każdym razem sięgając po tę kompozycję zmalować coś innego. 


Paletka jest kompletna posiadamy tutaj cień bazowy, który idealnie nada się na ugruntowanie całej powieki, jak i ciemniejsze odcienie i cienie przejściowe. Gramatura paletki także bardzo mnie zadowala przez co starczą nam na prawdę na długi czas, a oprócz tego są także na prawdę wydajne. Wiele razy pokazywałam już produkty marki Nyx i mogę śmiało stwierdzić, że jest to jedna z marek, która należy do moich ulubionych, koniecznie sprawdźcie bo mają na prawdę wiele kosmetyków godnych uwagi. 


2 komentarze:

  1. Piękna! Idealne kolory, można wymyślić naprawdę świetny makijaż <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie zobaczyłabym jakiś makijaż z tej palety, te cienie naprawdę wydają się być mocno napigmentowane! Raczej idealna na jakieś okazje, chociaz widze tu tez cienie na co dzien ;)
    Pozdraawiam :) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger