piątek, 29 stycznia 2021

Olaplex Bond Maintenance



Witajcie kochani! 

Dziś przychodzę do Was z recenzją produktów do włosów czyli serii Olaplex Bond Maintenance, która jest bardzo popularna i polecana przez wiele fryzjerek. W ostatnim czasie zmieniłam swój naturalny kolor włosów, dlatego też zaczęłam się interesować bardziej kosmetykami w tej dziedzinie, które możecie dostać na Notino dlatego też jeżeli jesteście ciekawi mojej opinii na temat tych produktów to nie przedłużając zapraszam do oglądania. 

Szampon Olaplex Professional No. 4:


Jeżeli chodzi o konsystencję szamponu to jest ona bardzo gęsta przez co delikatnie rozcieńczam go wodą i wtedy jest on dla mnie idealny. Przez takie zastosowanie myślę, że także starczy mi na na prawdę długi czas. Oprócz tego ma też cudowny zapach a w połączeniu z odżywką tworzą zgrany duet. Szampon dobrze się pieni a włosy po nim są wyraźnie miękkie i aksamitne w dotyku. Dodatkowo nie puszą się i są one ładnie wygładzone. 


Odżywka Olaplex Professional No. 5:


Jeżeli natomiast chodzi odżywkę to jej zadaniem jest regeneracja uszkodzeń podczas zabiegów chemicznych. Moje włosy zostały ostatnio rozjaśnione i dzięki tej odżywce kolor nadal jest taki jak po wyjściu od fryzjera a dodatkowo włosy pięknie się błyszczą. Podobnie jak szampon jest to produkt bardzo wydajny. Tej serii radziłabym jednak nie używać codziennie tylko 1-2 razy w tygodniu w celu utrzymywania efektu nawilżenia. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger