środa, 17 lutego 2021

Bourjois Délice de Poudre


 Hejka!

Pamiętacie szał na czekoladowe paletki i kosmetyki o ich zapachu? Ja od zawsze marzyłam, żeby je wypróbować i w końcu skusiłam się na propozycję od Bourjois czyli Délice de Poudre. Znaleźć go możecie na stronie Notino, gdzie obecnie trwają duże promocje, koniecznie zajrzyjcie!




Paletka została zapakowana w bardzo solidnym kartonowym opakowaniu i po otwarciu od razu wyczuwalny jest zapach czekolady. W środku znajdziemy dwa produkty bronzer i rozświetlacz, które po zmieszaniu dają ładny i subtelny efekt na twarzy. Skóra wygląda jakby była muśnięta słońcem. 


Jeżeli jesteście osobami początkującymi i dopiero zaczynacie swoją przygodę z konturowaniem to jest to produkt idealny. Nie zrobicie nim sobie krzywdy i nie robi plam. Bardzo łatwo się nim pracuje i ładnie się rozciera. Ja mam go w odcieniu 055 jest to przepiękny oliwkowy odcień, który moim zdaniem będzie pasować do większości karnacji. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger