środa, 21 kwietnia 2021

Wet n Wild Photo Focus


Dziś przychodzę do Was z recenzją korektora marki Wet n Wild Photo Focus, który znajdziecie na stronie internetowej Notino. Już jakiś czas temu miałam okazję wypróbować ich podkład, który sprawdził się u mnie bardzo dobrze. Dlatego też postanowiłam, że chciałabym także wypróbować kolejny kosmetyk z tej samej serii. Jeżeli jesteście ciekawi mojej opinii na jego tematu to nie przedłużając zapraszam do czytania.


Korektor zamówiłam w odcieniu Fair Neutral i okazał się to być strzał w 10! Pięknie stapia się ze skórą i nie podkreśla zmarszczek. Oprócz tego nie utlenia się i wygląda bardzo naturalnie, a przy tym na prawdę dobrze kryje wszelkie cienie i niedoskonałości. Jeżeli chodzi o jego aplikację to radziłabym nie nakładać go zbyt dużo, ponieważ może zbytnio osadzić się na skórze i nie wyglądać tak jakbyśmy tego chciały.

Jeżeli chodzi o mnie to jestem z niego bardzo zadowolona i używam go pod oczy jak i na drobne niedoskonałości. Tak jak producent i sama nazwa kosmetyku wskazuje przepięknie wygląda w kamerze jak i na zdjęciach. Jednak by efekt prezentował się na prawdę spektakularnie trzeba go na dobrze zagruntować pudrem sypkim i wtedy korektor utrzymuje się przez niemal cały dzień. Jedynym minusem jest jego wydajność dość szybko się zużywa jednak za taką cenę można mu tę drobnostkę wybaczyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger