czwartek, 15 lipca 2021

NYX Professional Makeup Shine Loud High Shine Lip Color

 

Hejka!

Na pewno jeżeli tak jak ja śledzicie wszelkie nowinki kosmetyczne to wiecie, że marka Nyx w ostatnim czasie wypuściła nową serię pomadko-błyszczyków o nazwie NYX Professional Makeup Shine Loud High Shine Lip Color, które to możecie dostać już teraz w drogerii internetowej Notino. Jeżeli jesteście ciekawi jak mi się sprawdziła to zapraszam na dzisiejszy post.



Odcień jaki dla siebie wybrałam to 06 Boundary Pusher czyli taki ciepły odcień brązu. Pomadka jest zdecydowanie mocno napigmentowana i dodatkowo posiada wygodny aplikator za pomocą, którego precyzyjnie możemy wyrysować nasze usta. Z drugiej strony kosmetyku znajduje się błyszczyk, który daję piękny błysk i absolutnie się nie klei! Po całym dniu noszenia zauważyłam tylko, że wytarła się delikatnie na środku ust mimo jedzenia dość tłustych rzeczy, więc jest to jej ogromny plus!

Jeżeli chodzi o mnie to jest to dla mnie bardzo innowacyjny produkt i na pewno będę polować na stronie także na inne kolorki. Podsumowując pomadka jest bardzo lekka i komfortowa w noszeniu, a przy tym bardzo trwała. Dlatego też, jeżeli je dorwiecie to na pewno będziecie zadowolone!

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger