czwartek, 9 lutego 2023

February / Bonprix

 

 Hejka !

Dość długo mnie tutaj nie było, jednak przychodzę do Was dziś z zimowym wpisem. Sama nie mogę uwierzyć, że już mamy luty! Przecież dopiero było Sylwester i Nowy Rok a już ponad miesiąc za nami. Zima także póki co nie chce nas opuścić, a termometry zeszłej nocy wskazywały aż -17 stopni Celsujsza. Czy tylko ja z utęsknieniem czekam na cieplejsze dni?

A tymczasem chciałabym Wam pokazać moją dzisiejszą stylizację z bucikami ze strony Bonprix. Idealnie nadają się na tak zimne dni i pasują do na prawdę wielu stylizacji. Jeżeli też mnie obserwujecie od dłuższego czasu to wiecie, że kocham zamawiać ubrania z tej strony! Asortyment jest na prawdę szeroki i myślę, że każda z Was jak już tak zaglądnie to nie będzie mogła się zdecydować co wybrać! 


Bonprix - Buty

1 komentarz:

  1. To prawda, buciki prezentują się znakomicie - bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger