piątek, 19 maja 2023

W wiosennym klimacie / Bonprix

Hejka!

Jak tam minęła Wam majówka? U mnie ostatnio wiele się dzieję i mam troszkę mniej czasu dla siebie, przez pracę i studia. Jednak w wolnych chwilach lubię troszkę pospacerować i zaczerpnąć świeżego powietrza oraz cieszyć się ostatnio piękną i słoneczną pogodą . Jestem ciekawa jak Wy lubicie spędzać czas wolny?



A dziś w takich wiosennych klimatach chciałabym Wam pokazać dziś moją stylizację z ubraniami ze strony internetowej Bonprix. Już wiele razy pokazywałam Wam i o niej opowiadałam i nadal podtrzymuję swoją opinię o tym, że mają na prawdę świetnej jakości ubrania i zawsze jestem zadowolona z wyboru. 

Dziś w swoim looku postawiłam na piękną sukienkę w już letnim kolorze różu. Ostatnio bardzo polubiłam się z sukienkami o kroju midi i uważam, że idealnie pasują do mojego wzrostu. Do tego dołączyłam, także białe sandałki, które dopełniły całą stylizację. Jestem ciekawa jak Wam się podoba? 

Sukienka - Bonprix

 

 

2 komentarze:

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger