niedziela, 23 lipca 2023

Summer Vibes z Bonprix


Połowa wakacji już prawie za nami. Ja nie mogę uwierzyć sama jak ten czas mi szybko mija. Jestem ciekawa czy mieliście już okazję być na jakimś urlopie, a może dopiero planujecie? Ja już nie mogę doczekać się mojego sierpniowego lotu i tygodnia z dala od codzienności. A dziś chciałabym Wam pokazać stylizację z pięknymi sandałkami ze strony Bonprix.

Już wiele razy pokazywałam Wam rzeczy z Bonprix i tym razem też się nie zawiodłam. Asortyment jest tak duży, że jak zwykle ciężko mi się zdecydować, ale w mojej szafie brakowało klasycznych i wygodnych sandałków i wybrałam je w kolorze czarnym, które pasują do wielu stylizacji. Ja dziś postawiłam na klasyczną czerwoną sukienkę, koniecznie też w komentarzu dajcie mi znać jak Wam się podoba ta stylizacja!

Buty - Bonprix

 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger