wtorek, 13 listopada 2018

Przegląd ubrań Elegrina


Witajcie! 
W dzisiejszym poście przygotowałam dla Was przegląd ubrań ze strony Elegrina. Ostatnio zdarza mi się coraz częściej zamawiać ubrania i kompletować swoją szafę na zimniejsze dni. Dlatego też chciałabym Wam pokazać kilka rzeczy, które szczególnie spodobały mi się na stronie. Już jakiś czas temu zamawiałam stamtąd sukienkę i byłam z niej bardzo zadowolona. Oprócz tego sklep także posiada ogromny asortyment ubrań, przez co na pewno każdy znajdzie coś co mu się spodoba. A teraz nie przedłużając zapraszam już do oglądania. 

Pierwszym moim typem jest czerwona sukienka, która po całej długości posiada czarne guziczki. Przede wszystkim w tej kreacji spodobały mi się odkryte ramiona, które prezentują się bardzo seksownie i elegancko.



Kolejną rzeczą jest beżowy płaszczyk, który wykonany jest z milutkiego, pluszowego materiału. Myślę, że fajnie prezentowałby się w zestawieniu z czarnymi spodniami z wysokim stanem i botkami. 



Kolory w ostatnim czasie są bardzo na topie i sama coraz częściej zaczęłam je wprowadzać do swojej szafy, dlatego też moją uwagę przykuł ten pomarańczowy kardigan, który wygląda bardzo ładnie i fajnie nadałby się do codziennych stylizacji. 


KLIK 

Ostatnią już rzecz, którą mam Wam do pokazania jest czarna dzianinowa sukienka z paskiem, dzięki któremu nasza talia będzie ładnie wyeksponowana, a sylwetka będzie wyglądać na o wiele zgrabniejszą.




29 komentarzy:

  1. ten płaszczyk misio skradł moje serduszko! *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super propozycje, idealne na jesień!

    OdpowiedzUsuń
  3. Beżowy płaszczyk jest świetny. Sama chętnie bym taki nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne ciuszki:)

    Zapraszam na nowy post - w siodle! :-)
    Mój blog-KLIK Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w chlodne dni stawiam na ciepłe kardigany.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super propozycje. Na kardigan chyba bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. JESIENIĄ I ZIMĄ LUBIĘ OBSZERNE KARDIGANY, BLUZY I PŁASZCZE. FAJNE PROPOZYCJE

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie rozglądam się za ubraniami na jesień i zimę i mam w zakładce kilka propozycji z tego sklepu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomaranczowy cardigan sztos! Mega kolor 😍

    OdpowiedzUsuń
  10. ojej same cuda tam mają, ostatnio wpadła mi w oko boska sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim zdecydowanym faworytem jest kardigan :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza sukienka bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawe propozycje, kardigan sama chętnie bym kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnia sukienka wyglada super ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem jak najbardziej na tak.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnia sukienka jest prześwietna. Dzianinowa sukienka w takim fasonie to super wybór na jesień i zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam od nich dwie torebki i spisują się na medal :)

    OdpowiedzUsuń
  18. te misiowe płaszcze coraz bardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Płaszcz i kardigan są totalnie w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta czarna sukienka na końcu jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten kardigan to coś zdecydowanie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Płaszczyk i kardigan to co w am raz dla mnie na jesienno - zimowe wieczory.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten kardigan jest ekstra! Zakochałam się <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Trzy ostatnie rzeczy są świetne, bardzo mi się podobają;>

    OdpowiedzUsuń
  25. Mega podoba mi się ten misiowy płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger