wtorek, 18 czerwca 2019

LIFT4SKIN korygujący krem pod oczy active glycol



lift4skin oceanic
Kolejną nowością w mojej kosmetyczce jest krem korygujący pod oczy z aktywnym kwasem glikolowym od lift 4 skin. Kosmetyk zapakowany jest w eleganckie opakowanie, które pięknie prezentuje się na półce. Ma za zadanie zmniejszać opuchnięcia oraz cienie pod oczami, intensywnie redukować zmarszczki a także nawilżać i redukować przebarwienia. Jedyne co na samym początku zraziło mnie do tego kosmetyku to dłuugi skład, jednak postanowiłam i tak dać mu szansę. Jeśli jesteście ciekawi jak się sprawdził, zapraszam do dalszej części wpisu.

lift4skin

Skoro już zaczęłam mówić o składzie, to przyjrzyjmy się mu nieco bliżej:
Aqua, Hydrogenated Polydecene, Myristyl Myristate, Pentylene Glycol, Isohexadecane, Glycerin, Arachidyl Alcohol, Niacinamide, Betaine, Octyldodecanol, Pentaerythrityl Tetraisostearate, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Cetearyl Alcohol, Isodecyl Neopentanoate, Behenyl Alcohol, Palmitic Acid, Sodium Hyaluronate, Persea Gratissima Oil, Calcium Gluconate, Lecithin, Ornithine HCL, Carnosine, Glycine, Histidine, Lysine, Magnesium Gluconate, Cupric Chloride, Manganese Chloride, Butyrospermum Parkii Butter, Cichorium Intybus Root Oligosaccharides, Lauryl Alcohol, Glyceryl Stearate Citrate, Caesalpinia Spinosa Gum, Gluconolactone, Glyceryl Stearate, Stearic Acid, Silybum Marianum Seed Oil, Acetyl Heptapeptide-9, Colloidal Gold, Cetyl Alcohol, Myristyl Alcohol, Allantoin, Cholesterol, Glyceryl Behenate, Hydrogenated Palm Oil, Borago Officinalis Seed Oil, Squalane, Ceramide NP, Arachidyl Glucoside, Canola Oil, Tocopheryl Acetate, Panthenol, Avena Sativa Kernel Extract, Sodium Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Polysorbate 80, Citric Acid, Phenoxyethanol, Sodium Benzoate, Silica, Ethylhexylglycerin, Xanthan Gum

Standardowo - na zielono składniki, które nie zrobią nam krzywdy, a na żółto te które czasem (raczej do rzadkości) mogą wywołać pojawienie się wyprysków. Nie ma tu składników zaznaczonych na czerwono więc skład nie jest jednak tak zły na jaki wyglądał - ale czy na pewno konieczne jest tyle składników? Nie mniej jednak produkt ten nie wywołał u mnie żadnej reakcji (ani alergicznej, ani nie pojawiły się żadne wypryski), więc nie mogę się tutaj przyczepić. Skóra pod oczami rzeczywiście stała się znacznie mniej opuchnięta, zniknęły zasinienia a także mam wrażenie, że poprawiła się jędrność skóry pod oczami. Krem ten należy stosować codziennie rano i wieczorem. Ma wygodny dozownik, dzięki któremu szybko możemy zaaplikować produkt. Nie ma konkretnego zapachu więc to też plus. Wydajność jest okej, mimo że na początku 15ml wydawało się mało. Cena tego kremu to ok 40-46zł w zależności od sklepu. Możecie go zakupić na stronie oceanic. Czy moim zdaniem warto go kupić? Jeśli testowałaś wiele kremów pod oczy i nie pomagały Ci, to warto wypróbować właśnie ten. Myślę, że się nie zawiedziesz.

lift4skin

18 komentarzy:

  1. U mnie jeszcze żaden krem pod oczy wiele nie zrobił, a tego jeszcze nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  2. O tym kremie jeszcze nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam już dobre opinie tego kremu, ale dla mnie ta marka jest jeszcze nieznana.

    OdpowiedzUsuń
  4. szukam idealnego kremu pod oczy i ciągle nie mogę na nic trafić, może ten się sprawdzi, chociaż tak naprawdę sama nie wiem jaki krem pod oczy powinien być

    OdpowiedzUsuń
  5. słyszałam o nim trochę dobrego, ale u mnie się nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem już lekko zdesperowana jeśli chodzi o poszukiwania odpowiedniego kremu pod oczy. Przetestuje również ten, może akurat się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie napisana recenzja. Produkt całkiem interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cały czas szukam idealnego kremu pod oczy i nie mogę nic znaleźć, może ten się sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
  9. Może mi ten podpasuje, warto sprawdzić, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo długi skład :/ od razu mam wtedy podejrzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super post. Czekam na więcej i oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. i like this product
    Love your blog, thank you for sharing.
    luxhairshop homecoming Hairstyle
    (๑′ᴗ‵๑)I Lᵒᵛᵉᵧₒᵤ❤

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapowiada sie ciekawie. Jakoś nie uzywam jeszcze kremu pod oczy

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie się bardzo sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger