piątek, 26 lipca 2019

Powrót do jesiennych klimatów


Hejka!
Co tam u Was? Lipiec już powoli dobiega końca, sama nie mogę uwierzyć, że zleciał mi on tak szybko. Mam jednak nadzieję, że sierpień nieco bardziej zaskoczy mnie pogodą i będzie nieco cieplej. W planach mam wybrać się nad jakąś wodę i trochę poopalać. Dlatego też mam ogromną nadzieję, że na dniach zrobi się pogodniej. A tymczasem przychodzę do Was z jedną z stylizacji, które przygotowałam już kilka miesięcy temu. Dlatego też zapraszam do oglądania. 




A więc głównym elementem stylizacji są buty pochodzące ze sklepu Gemre. Zestawiłam je z białą ażurową bluzką i czarnymi spodniami z wysokim stanem. Do tego założyłam tego samego koloru skórzaną ramoneskę torebkę ze złotym paskiem. Buty są bardzo wygodne, idealnie sprawdzą się okres jesienno-ziomowy, dlatego też nie mogę się doczekać aż będę mogła znowu je założyć. 

buty - KLIK

23 komentarze:

  1. super sesja, jesień już nadchodzi, ja ją już od dawna czuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się cieszę, że został miesiąc wakacji i znowu będzie jesień. Butki fajne, na pewno sprawdzą się zimniejszą porą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia! Jak zawsze mile zaskoczona :) Ja również mam nadzieję, że sierpień okaże się cieplejszy.
    Pozdrawiam!
    www.swiatwedlugidoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja to się zastanawiam co w tym roku z pogodą się dzieje. Cały maj padał deszcz, czerwiec cały upalny, a lipiec już nawet jak jesień wygląda. Ciekawe co będzie w sierpniu.
    A Ty wyglądasz ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba torebka;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana to ja Ci wysyłam w takim razie trochę słońca, bo u nas istne afrykańskie upały, aż trudno wytrzymać :O
    dzisiaj tak się spiekłam na słońcu, że jutro pewnie będę kwiczeć :O aaaa

    OdpowiedzUsuń
  7. Lipiec był tak słaby, że i ja wyciągałam z szafy jesienne ubrania, na szczęście te też lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czas leci nieubłaganie szybko, a ja lubię takie klimaty jesiennych stylizacji i chętnie zobaczę co jeszcze jest na stronie
    Pozdrawiam, AMda
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie torebka rządzi! Jest prześliczna !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna stylizacja. Lubię jesień, aczkolwiek chciałabym, aby lato było jak najdłużej.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    https://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne te buty. Cała stylizacja bardzo mi się podoba 😍

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja. Buty bardzo mi się podobają 😍

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow ślicznie wyglądasz. Kiedyś miałam podobną kurtkę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię czarne skórzane kurtki pasują do wszystkiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podobają mi się Twoje zdjęcia :) A stylizacja wygląda świetnie!
    Pozdrawiam,
    Roppi

    OdpowiedzUsuń
  16. really nice post dear :) I like to read your blog :)

    https://bubasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam jesień w początkowej fazie, kiedy na dworze panuje przepiękna, słoneczna aura. Deszcz, chlapa i zimno to kompletnie nie moje klimaty :)
    Cudnie kochana wyglądasz.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie lipiec też równie szybko minął.
    Super buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ramoneska jak dla mnie niezastąpiona :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakby nie patrzeć został tylko miesiąc. Ja tam lubię jesień

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger