środa, 29 kwietnia 2020

Cuccio masło z konopi i odżywka do paznokci


Hejka!
Kto z Was miał do czynienia z marką kosmetyczną i paznokciową Cuccio? Ja ostatnio miałam testować ich 2 nowości, które nie dawno weszły na rynek kosmetyczny, czyli masło z konopi oraz odżywkę botaniczną do paznokci. Jeżeli jesteście ciekawi co myślę o tych dwóch produktach to zapraszam do oglądania. 


A więc tak zacznijmy możemy od gramatury produktu, który posiada aż 226 g. Jest on bardzo wydajny, a także ma lekką i kremową konsystencję. Szybko się wchłania i nie pozostawia tłustego filmu na skórze. Świetnie sprawdzi się w przypadku skóry atomowej skłonnej do nadmiernego łuszczenia i się przesuszania. Zawarty w nim olej z nasion konopi ma właściwości odmładzające i kojące. Oprócz tego kosmetyk świetnie chroni naszą skórę przed szkodliwymi promieniami UV i nie tylko ją nawilża, ale także sprawia, że jest ona gładka i miękka w dotyku. 




Ostatnio moje paznokcie przechodzą cięższy okres w życiu bardzo szybko się łamią. Dzięki temu produktowi zauważyłam, że stały się one mocniejsze i odżywione. Dzięki zawartości w nim naturalnego skrzypu moje paznokcie już tak szybko się nie łamią i nie rozdwajają. Żeby osiągnąć nią pożądany efekt należy ją używać codziennie i nakładać jedną warstwę, a po 5 dniach zmyć i powtarzać kurację ponownie. 

13 komentarzy:

  1. Przydałaby mi się ta odżywka bo ostatnio moje paznokcie są strasznie słabe

    zpolskidopolski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta odżywka do paznokci byłaby dla mnie idealna! Po hybrydzie mam straszne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aktualnie gdy brak możliwości pójścia na hybrydy taka odżywka bardzo by się przydała by trochę zregenerować paznokcie :) A jeśli chodzi o mu też wydaje się być fajny bo strasznie nie lubię jak wszystko się lepi do skóry bo nie zdążyło się wchłonąć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej marki, ale interesująco się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam naturalnie dość mocne paznokcie genetycznie, więc nie muszę niczego stosować :)
    BLOG
    YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny artykuł, zapraszam też do mnie:
    https://kozackastrefa.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam fatalne paznokcie po zdjęciu hybrydy, więc taka odżywka mi się przyda.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie bym przetestowała :) jeszcze nie miałam okazji

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo, pierwszy raz spotykam się z tymi produktami :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Co wpis na blogu to marka kosmetyczna której nie znam :D Ale to chyba jest metoda, bo mam wrażenie, że te mniej znane marki są lepsze, bardziej się starają? Bardzo ładna estetyka bloga, będę zaglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masło bardzo mnie ciekawi :) Ostatnio kosmetyki z konopią są bardzo popularne. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cuccio jest z mojego miasta, nie wiem dlaczego jeszcze ich nie odwiedziłam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bei colori! Quando sono popolari in questo modo, lo adorerò!
    Ladies Vests Wholesale

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger